dinsdag 8 december 2015

December alweer?! // December already?!!

De laatste keer dat ik schreef was het nog oktober. Oke, de 31e, maar toch....
Laat me je vertellen; we hebben niet stil gezeten hoor!
Toen we verhuisden zeiden we steeds; "we hoeven alleen maar te schilderen, verder niks...."  Tja, "alleen maar" is toch veel meer werk, helemaal als je het alleen moet doen, je lijf niet mee werkt en het huis toch veel groter is dan je gewend bent...
The last time I wrote here it was still october. Okay, the 31st, but still....
Let me tell you; we haven't been bored here!
When we moved we kept saying; "we just have some painting to do, nothing else....". Well, "just some painting" turned out to be a lot more work, especially when you have to do it all by yourself, your body is working against you and the house is a whole lot bigger than you're used to....




  
De bibliotheek // The library





De meeste foto's zijn avond-foto's, zoals je ziet, omdat ik overdag telkens vergeet foto's te maken. Als ik er aan denk zal ik dat van de week ook eens doen. Dan ziet een ruimte er toch weer anders uit.
De slaapkamer is nog grotendeels onveranderd, maar ons bed staat nu anders en 2 muren hebben al een grondverfje op de muur. Hopelijk lukt het me onze kamer voor de kerst nog af te krijgen.
Ik hoop voor die tijd nog eens te posten.
Most of the pictures are evening-pictures, as you can see, because during the day I just forget to take any. I'll try to do so soon, because a room looks whole lot different in the daylight. 
The bedroom is still mostly untouched, although are bed is put in a different place and two walls have their first coat of paint on them. I hope to finish our bedroom before Chrismas. 
I'll try to post before then...

3 opmerkingen:

  1. Love the pictures!! Thank you! Now I can envision you and Henk and the boys in the house! Your tree is gorgeous, too! xo, misha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er heerlijk gezellig uit allemaal, geniet er lekker samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, things look so nice! I bet you are enjoying that library--or will, when you get a chance to sit down and relax! Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen