woensdag 23 september 2015

Verhuisperikelen // Movingstuff

Nog een maand voor de verhuizing! Een maand om alles in te pakken, te regelen en daar ter plekke ook al dingen in werking te zetten...  Soms denk ik, het valt allemaal reuze mee. Andere momenten denk ik dat ik het allemaal nooit op tijd voor elkaar krijg en alles in het 100 gaat lopen. Afgelopen week heb ik zelfs mijn allereerste paniekaanval gehad...  Hyperventileren, helemaal in paniek, denkend dat ik een hartaanval kreeg ofzo. Heel angstig. Gelukkig duurde het niet lang en kon ik goed beredeneren wat het was en dat het zó erg nu ook weer niet was. Maar toch, heel angstig even.
Just one month before we move! A month to pack, plan, organize and put in motion all kind of things...  Sometimes I think it's not that hard at all. Other moment I believe I will never be done in time and everthing will turn out in to a disaster.  I actually had my very first panic attack...  Hyperventilating, completly paniced, thinking I was having a heart attack or something. Very scary. Luckely it didn't last long and I could see what was happening and that all wasn't THAT bad....  But still, it was very scary.

Kleuren uitkiezen is het leukst!!//
Picking out colours is most fun!
Dozen! Overal waar je ook kijkt in dit huis, dozen en dozen, vol of nog plat en leeg. De garage is het verzamelcentrum geworden. De eerste lading van zolder staat er al, maar dit weekend gaat Henk een paar pallets neerleggen en alles al opstapelen, voor makkelijker transport op de verhuisdag zelf. Briljante man!!
Boxes! Everywhere you look in this house, boxes and boxes, filled up or flat and empty. We turned the garage in to the storage centre. The first load is already stacked up, but this upcoming weekend Henk will place the pallets on the floor and stack those boxes on there, for easy transportation on moving day. Brilliant man! 


Dus, nu ga ik nog maar een paar dozen inpakken. Ik probeer elke dag wát te doen. 's Morgens meesteal wat telefoontjes of mailtje afwerken en dan 's middags wat inpakken. Ook niet te lang, want ik houd het anders nooit vol. Na een uur of 3 hou ik er meestal mee op en is het tijd voor een goed boek of andere ontspannende dingen. Het moet wel leuk blijven he?
So, I'm off, packing some more boxes now. I'm trying to do some everyday. In the morning I'm making calls or sending mails and stuff and in the afternoon I pack boxes. Not for too long though, otherwise I will burn up my energy too soon. After 3 pm I'm mostly calling it a (moving)day and will relax with a book or some other relaxing things. Got to keep it funny, don't we? 
(Book; The book of Lost and Found, Lucy Foley)

2 opmerkingen:

  1. Geen Paniek! Je hebt hulptroepen zat je moet ze alleen wel inzetten! En je bent zo georganiseerd dat die verhuizing echt wel goed komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good luck! If I lived closer, I would come help you!

    BeantwoordenVerwijderen