maandag 9 maart 2015

Home is wherever I'm with you.

We begonnen met dit. // We started off with this.
 Toen haalde we de kasten weg. // Then we removed the bookcases.
 En nu is dit het. // And now it's this.

 Deze spreuk heb ik zaterdag op de muur geschilderd zodat het niet zo héél erg leeg lijk.
I painted this quote on the wall so it wouldn't seem so very empty.

Ik probeer maar zoveel mogelijk vast te houden aan deze spreuk, wetend dat ik thuis ben waar Henk is. De kleur van de muren of afwezigheid van boeken moet niet uitmaken. 
I try to hold on to this quote, knowing I'm home wherever Henk is. The colour of the wall or the lack of books shouldn't matter. 

Volgende halte; Mijn CreaHoek .// Next stop; My Creation Station

3 opmerkingen:

  1. You are so talented. You need to move next door to me. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You painted that? Wow! You did a fantastic job!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo is het. Home is waar je met Henkie bent en met je jongens. Helemaal waar :)

    BeantwoordenVerwijderen