dinsdag 3 maart 2015

Almost done... // Bijna klaar...

Na mijn laatste blogje, waarin ik opbiechtte dat ik héél erg stout was geweest, ben ik eigenlijk niet eens opgehouden met stout zijn.....
Na een paar dagen rust, een geweldige avond uit met mijn zus naar War Horse (welke GeWELdig was overigens) en daarna nóg een paar dagen bijna niks doen, was ik wel weer genoeg uitgerust vond ik zelf.
Echt, ik heb het geprobeerd hoor, maar toen éénmaal de goede verf in huis was, begonnen mijn handen al weer te jeuken. Vervolgens heb ik drie middagen achter elkaar geschilderd en is het eindelijk weer enigszins toonbaar en klaar voor de open-huizen-dag eind deze maand. NU kan ik weer rustiger zitten en lezen.
After my latest blog, in which I confessed of being véry naughty, I actually never stopped being naughty at all...
After a few days of nothing, a wonderful night out with my sister to War Horse (which was really WONderful!!) and than some more days of doing not much, I though I rested quite enough by then.
Really, I gave it my best effort, but once the good paint was bought and at home, my hands started to itch. Next I painted for three afternoons in a row and is our house finally somewhat presentable again and ready for the open-house end of this month. NOW I can sit down, read and relax for real.
Gister ben ik gelukkig weer eens goed onder handen genomen door de osteopaat en dat was ook wel nodig. Ik heb aardig wat moppers van hem gehad, om zo ver over mijn grenzen te gaan en zo lang niet bij hem te komen. Hij heeft zijn wonder-handen weer laten werken en ik voel me weer een stuk soepeler en minder beurs, voor zo ver dat kan met fibromyalgie. Ik weet wel dat ik er een stuk beroerder aan toe was geweest als ik nooit bij hem terecht was gekomen. Dus, dank u wel Mr.V.
Yesterday I've had a thourough handling from my osteopath again and that was really necessary too. He was quite cross with me for going so far over my limits again and not coming sooner. He made his hands do his magic on me again and I'm feeling much more flexible and less bruised , for as far that's possible with fibromyalgia. I do know I would be much worse off if I never would have met him. So, thank you Mr.V.
De rest van deze week houd ik me weer rustig. Ik heb weer een goede boekenserie te pakken, op mijn e-reader wel te verstaan, en kan voorlopig wel even voort daarmee.
Misschien dat ik van de week of zaterdag - als Henk lekker aan het terreinrijden is met vrienden - de spreuk op de muur ga maken. Dat moet ik nog even zien. Als ik het klaar heb zal ik het wel laten zien, goed??
Hebben jullie nog iets creatiefs gedaan de laatste tijd?
The rest of this week I will keep calm again. I've been reading the first books of a good new series, on my e-ready that is, and I'll be able to go on for a while with those.
Maybe end of this week or saturday - when Henk is off roading with friends - I will make that quote on our wall. I'll have to see. When it's done I will show it to you, okay?!
Have you been doing something creative lately??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen