woensdag 31 december 2014

Terugblik van 2014 // Review of 2014

JANUARI 
.... ben ik voornamelijk vakantiefoto's van onze reis in 2012 aan het inplakken geweest.
..... I spend most of the time pasting in holiday pictures of our trip in 2012.

FEBRUARI
.... kreeg ik de grote herinneringsquilt in opdracht af.
..... I finished the large memory quilt in commission.


MAART
Gebeurde er niet veel bijzonders. Het was wel belachelijk lekker weer!
Nothing much happened. We did have rediculously warm weather!

APRIL
Niet zo'n goede maand.
Not such a good month.

MEI
Voor de verkoop van ons huis alvast de woonkamer in neutralere kleuren geschilderd en aan het eind van de maand werd mijn maagbandje na 14 jaar verwijderd. 
In benefit of selling our house I painted the livingroom in more neutral colours. At the end of the month my gastric band of 14 years was removed.

JUNI
Juni vertrokken we voor onze vierde reis door Canada en de US. We hebben weer zo veel moois gezien, dat een paar foto's kiezen heel erg moeilijk is. 
June we left for our fourth trip through Canada and the US. We saw so many gorgeous things and views, that it's hard to pick just a few pictures here. 
We hadden zelfs nog sneeuw in Canada en noord Montana!!! 
We even had snow in Canada and north Montana!!!
Twee dagen later in Wyoming weer lekker in warm weer!!! 
Two days later in Wyoming again warm weather!!!
... en in Moab UT was het weer ouderwets zweten geblazen!
.... and in Moab UT it was old fashioned blazing heat!

JULI
.... rondde we onze reis af in Sedona en Phoenix AZ, waar ik me toch nog steeds het meest op me plek voel.
.... we rounded up our trip in Sedona and Phoenix AZ, where I still feel most at home.
En we ontmoette in Phoenix AZ ook mijn blog-vrienden Hank (de kat) en zijn vrouwtje Roeann.
And in Phoenix AZ we got to meet my blog-friends Hank (the cat) and his lady Roeann.
 


AUGUSTUS
Ons huis kwam eindelijk in de verkoop. Ik kwam weer in een flinke uitputtingsflare terecht, die zelfs door het warme weer niet verzacht werd.
Our house went up for sale. I went into a big exhaustion flare again, that wasn't even tempered by the warm weather. 

SEPTEMBER
Mijn vierde en laatste paardenquilt kwam af EN werd verkocht.
My fourth and last horsequilt got finished AND sold. 

OKTOBER
Henk begon, met hulp van Rick en Gerrit, aan het veranderen van de tuin. Alles eruit behalve de bestrating en dan gras erin. 
Henk started with re-doing the garden with help of Rick and Gerrit (nephew and brother). Everything out besides the paving and all grass in stead. 

NOVEMBER
Deze maand heb ik eigenlijk alleen maar in bed gelegen. De fibromyalgie was erg hard voor me dit jaar.
This  month I mostly spend in bed. The fibromyalgia has been very hard on me this year.

DECEMBER
In de tweede helft van deze maand kreeg ik zomaar een kerstquiltje (bijna) af. 
In the second half of this month I actually (almost) finish a Christmas quilt.

Dit jaar stond vooral in teken van veel fibro-flares, onze geweldige reis door de US en het te koop zetten van ons huis. Letterlijk een jaar van hoge pieken en diepe dalen. 
Voor het aankomende jaar hoop ik op iets meer regelmaat en evenredigheid wat mijn gezondheid betreft, een koper voor ons huis en een nieuw huis voor Henk en mij en onze kattenkindjes. 
This year was mainly dominated by many fibro flares, our wonderful trip through the US and putting our house up for sale. Literally a year of high peaks and deep valleys.
For the upcoming year, I hope a little more regularity and proportionality in terms of my health, a buyer for our house and a new home for Henk and me and our furry babies.

Ik wens iedereen veel liefde, geluk en goede gezondheid en mogen al je dromen uitkomen, behalve één, zodat je altijd wat te wensen overhoudt.
Heb een heerlijk 2015
I wish everyone a lot of love, happiness and good health and may all your dreams come true, except one, so you'll keep something to wish for.
Have a wonderful 2015

3 opmerkingen:

  1. ". . . may all your dreams come true, except one, so you'll keep having something to wish for." I love that! Happy New Year to you, too! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh, wat is je kerstboomquiltje leuk geworden hee!

    En verder wens ik jullie voor 2015 kopers voor jullie huis en voor jullie een droomplekje waar alles klopt en is zoals jullie willen. En weer een beter jaar qua gezondheid.

    Fijne jaarwisseling lieverds!
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best wishes to you for a wonderful 2015!

    BeantwoordenVerwijderen