maandag 1 december 2014

Still alive... bearly....// Ik leef nog.... net....

Ja, ik leef nog hoor, al zijn er dagen dat dat van mij ook niet perse meer hoeft....
Deze fibro-flare volgde wel erg snel op de vorige en hij is ook knap heftig. Niet slapen is wel vrij standaard, maar geregeld koortsig en slap in de benen is niet zo gebruikelijk bij mij. Dat is alweer een paar jaar geleden dat een flare zo heftig was als deze.
Een half jaar terug dacht ik nog dat ik het ergste gehad had, misschien wel richting "genezen" zou gaan, maar helaas was niets minder waar.
Dus, ik hou het kort, omdat ik domweg niks anders te vertellen heb. Mijn wereldje is erg klein en stil nu, dus ik laat wel weer van me horen wanneer het allemaal wat beter gaat. Ik hoop dat dat nog dit jaar zal zijn....
Allemaal het beste, fijne feestmaand in elk geval en hopelijk tot snel.
Yes, I'm still alive, eventhough there are days I'm not all to happy about that....
This fibro-flare followed the last one very quickly and it's a heavy one at that. Not sleeping is rather normal in a flare, but having a fever and being weak in the legs is something that rearly happened to me and has been a couple of years ago that a flare was this severe.
Half a year ago I really thought I have had the worst of the fibro, maybe even went towards "recovered", but sadly enough this wasn't the case at all.
So, I'm keeping it short, because I simply have nothing else to tell you. My world is very small and quiet now and I will check in here when everything is a bit better again. I hope it will be in this year still...
To all the very best wishes, have a good holiday month and hopefully we'll 'talk' soon.

2 opmerkingen:

  1. You poor thing! Just know that I'm thinking of you and hope this flare goes away soon. Gentle hugs to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heftig dat je er koorts bij hebt enzo. Ben je wel weer met homeopathie bezig dan? Sterkte zusje X

    BeantwoordenVerwijderen