zaterdag 1 november 2014

Shake it off // Gewoon doorgaan

Niets bijzonders aan de hand hoor. Ik was gister gewoon heel teleurgesteld en boos en sjagerijnig en uit mijn hum....  De kijkers van dinsdag willen niet verder met ons huis, maar de redenen die ze opgaven waren regelrechte lariekoek onzin. Vandaar.
Het zal wel niet de bedoeling zijn dat we die boerderij gaan krijgen, dus ik probeer me er overheen te zetten. Diepe zucht en verder.
Nothing special going on, don't worry. Yesterday I was just very disappointed and angry and moody and grumpy.... The viewers we had Tuesday do not want to continue with our house, but the reasons they gave were downright hogwash nonsense. So, that's why the sad face. 
It's probably not ment to be that we're going to get that farm, so I'll try to get over it. Take a deep sigh and move on.
Vandaag is het 1 november en we hebben hier zowaar vanmiddag buiten gezeten in het zonnetje tijdens een verjaardagsvisite. Hoe bizar is dat?! 19 graden op de 1e dag van november?!
In Tennessee, waar mijn vriendin Misha woont, hebben ze de eerste dag met sneeuw gehad en dat past toch meer bij de tijd van het jaar. Niet dat je mij hoort klagen hoor!! Zo tot de kerst en dan nog 10 graden erbij, ik teken ervoor....
Today is November 1st and we actually sat outside in the sun this afternoon during a birthday visit. How bizarre is that ?! 65 degrees on the 1st day of November, ?! 
In Tennessee on the other side, where my friend Misha lives, they had their first day of snow and that still fits more with the time of year. Not that you hear me complaining though !! This temps until Christmas and then another 10 degrees extra, I'll sign up for thát ....
Nog even een hapje eten zo en dan vanavond weer een verjaardag, nu van onze vrienden.
Morgen niets bijzonders en aankomende week ook niks gepland, dus hopelijk ga ik een wat rustiger week in dan de vorige.
Fijn weekend allemaal!
Now where going to have a bite to eat and than it's off to another birthdayparty, this time with dear friends of ours. We're not having much plans for tomorrow though and this next week I have nothing planned either, so hopefully I will have a more quite week than the last one. 
Have a wonderful weekend!! 

2 opmerkingen:

  1. Moving house is so very stressful! I remember feeling the panic that our house would never sell in time as well. I think it is just a required step in the process. My fingers are crossed for you that it all works out in the end. Take a deep a breath and enjoy the lovely weather...it's freezing here!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All it takes is one buyer. I think that the right person will come along, and you will end up in the right place for you, too. Hang in there!

    BeantwoordenVerwijderen