woensdag 15 oktober 2014

Katten en een Quilt // Cats and a Quilt

In overeenkomst met de titel van mijn blog heb ik vandaag alleen een paar foto's van bovengenoemde liefdes in mijn leven.
Tijdens mijn dagelijkse dingetjes vanmiddag realiseerde ik me ineens dat alle kattenkinderen zich al een poos niet hadden vertoont. Vooral Cees en Bram zijn gewoonlijk de hele dag bij me, ongeacht wat ik aan het doen ben.
Op onderzoek naar boven en daar trof ik dit aan;
In keeping with the title of my blog I wanted to share some pictures of the aforementioned loves of my life.
During my daily chores this afternoon I realized all of a sudden that non of our furry babies were around. Normally and especially Bram and Cees spend all of their time with me, no matter what I'm doing.
I went investigating and upstairs found this;
Vannacht had ik het nogal koud en heb ik een oude quilt op het bed gelegd voor wat extra warmte. Blijkbaar ligt niks zo lekker als een quilt, want alle vier de katten lagen prinsheerlijk te slapen, mooi op een rijtje.  Ze liggen normaal nooit zo met z'n allen op bed hoor!!!  Dirk en Arie overdag wel eens, maar zelfs s'nachts zijn ze nooit alle vier bij me op bed.
Rare jongetjes...
Last night I was rather cold and threw an old quilt on the bed for some extra warmth. Apparently nothing is as comfortable as a quilt, because all four cats were fast asleep, nicely in a row. Normally they're never on the bed all at once like this!!!  Dirk and Arie are here often during the day, but even at night they're never with me all at once.
Silly boys....




Ik hou zo van mijn jongens!//I love my boys dearly!

2 opmerkingen:

  1. Cute! It looks like you even have room for a few more--or do you like to have a spot to sleep, too? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh how sweet! They do have a good life.

    BeantwoordenVerwijderen