zondag 5 oktober 2014

Een snel weekend // A fast weekend

Gaat bij jullie de tijd ook zo hard?! De dagen vliegen voorbij en voor je het weet is het al weer zondagavond en vergeet je tóch weer je dagelijkse blogje te schrijven. Moet nog een beetje in het ritme komen moet je maar denken.
Gister was het dierendag, dus het lijkt me logisch dat ik dat ik mijn kattenkinderen nomineer voor het dagelijkse blije bericht van gister natuurlijk. Van mijn jongens wordt ik gewoon elke dag heel erg blij!
Is time going by this fast at your place too?! The days seem to fly by and before you'll know it's sunday evening again and you completely forget to write your daily blog. Still have to come in to a rithme I guess.
Yesterday was "AnimalDay" (does that exist in the US too??), so it's not more than logic to nominate my furry babies for my happy thing for that day. My boys make me smile évery day!
Vandaag was mijn blije momentje dat we spontaan bezoek kregen van mensen die wel geïnteresseerd zijn in ons huis en vanmorgen een bakje koffie kwamen doen en ons huis wilde zien in het echt.
Geen idee hoe dit uit gaat pakken, maar we hebben in elk geval onze eerste kijkers gehad!
My happy moment for today was our very unexpected visitors we got this morning, who were interested in our home and came to visit and drink a cup of coffee. I have no idea how this will end, but at least we had our first viewers!!

1 opmerking:

  1. Oh, hurray for potential buyers!

    If there is an animal day here in the United States, I am unaware of it.

    BeantwoordenVerwijderen