donderdag 9 oktober 2014

Dag vol herinneringen // Memorie filled day

Vandaag is het alweer 7 jaar geleden dat mijn lieve schoonvader overleed. Blijft vreemd hoe lang en toch nog zo kort geleden dat is. In de eerste jaren kon ik vooral de dagen rond zijn dood herinneren, maar hoe langer het duurt hoe meer ik voornamelijk de mooie herinneringen over hou.
Onze vakanties samen in Palamos (Spanje) zijn toch wel de leukste denk ik en zo herinner ik mijn schoonouders het liefst. Zo stel ik hun hemel ook een beetje voor; genietend van het weer, de wijnen en het heerlijke eten, samen voor altijd in hun Paradijs.
Today it's already 7 years ago that my sweet father in law passed away. It's strange how long ago and yet so recent that is. In the first years I only could remember the days around his death, but the more time goes by, the more the good memories have the upper hand. 
Our vacations together in Palamos (Spain) are the best I guess and that's how I love to remember my in-laws the most. That's how I imagine their heaven looks like; enjoying the lovely weather, the wines and the great food, together forever in Paradise.

3 opmerkingen:

  1. piep ja meid, wat gaan de jaren snel, en zoals je zegt, de heri neringen blijven maar je denkt vaker aan de leuke dingen die je samen deed,
    onze vriend is nunal 6jaar heen gegaan , en daar denken we nog zo vaak aan, aan de gekke dingen die hij graag deed, was zo een kindervriend, onze vriendin is van januari een jaar heen gegaan, veel te jong, veel te vroeg, en ik heb het nog altijd moeilijk, okk het wennen aan het feit dat haar man al met iemand anders leeft...knufje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm glad the sad memories are fading and the happy memories are getting stronger. My condolences on your loss.

    BeantwoordenVerwijderen