zaterdag 25 oktober 2014

Creatieve vrouwendag // Creative women-day

"Thuis is waar ik met jou ben"
Vanmiddag heb ik samen met mijn moeder, zussen en bijna-zussen een gezellige en creative middag gehad bij een mede truckersvrouw.
Op een houten paneel een mooie quote schilderen. Ik had het al eens eerder gedaan, dus ik wist wat ik kon verwachten en hoeveel werk het was, maar net als ikzelf de eerste keer hadden een paar dames meer op hun bordje genomen dan ze af konden krijgen. Dat wordt dus nog een klusje dat thuis afgemaakt moet gaan worden.
"De sleutel in geluk is af en toe Oprotten zeggen"
This afternoon I had a very nice and creative workshop with my mom, sisters and almost-sisters with a fellow truckers' wife I know.
Painting a inspirational quote on a wooden panel. I did this before, so I knew what to expect and how much work it would be, but just like I did the first time, some of the ladies took on more than was do-able in one afternoon to finish. That will have to be job to be finished at home for them.
"Recipe, Stir, Measure, Bake, Whisk, Sprinkle,
Roll, Enjoy!"
"Life is a gift, but we don't get it on a platter"
"Home is where the horse is"

"Gratitude turns what we have in to enough"
"Dankbaarheid verandert dat wat we hebben in genoeg"

We hebben een gezellige dag samen gehad en was zeker voor herhaling geschikt!
Dank jullie wel meiden! Wat gaan we volgende keer doen?
We had a wonderful afternoon together and it's something to again sometimes!!
Thanks so much ladies! What will we make next time?

1 opmerking:

  1. "Home is wherever I'm with you" is my favorite, I think. Or the gratitude one. :-)

    BeantwoordenVerwijderen