donderdag 4 september 2014

Weekend Off roading // Weekend Terreinrijden

Na drie weken voornamelijk in bed liggen en een hoofd vol watten, begint nu eindelijk de mist weer een beetje op te trekken.  Begint inderdaad, want ik ben er nog lang niet. Na twee nachten slaap - zij het met hulp - heb ik vannacht helaas weer wakker gelegen. Gister voelde ik me al weer heel wat, maar nu is het weer even wat minder. 
Ondanks dit ben ik me aan het voorbereiden voor een weekend weg. Ons jaarlijkse uitje met de 4x4 ploeg naar Duitsland gaat morgen beginnen! 
After three weeks of mostly laying in bed and having a head full of cottonballs, the mist is starting to lift a bit. Starting indeed, because I'm a long way from a 100%. After two nights of sleep - eventhough it was with a bit of help - tonight I was wide awake again. Yesterday was a good day, but now it's not quite there yet.
Despite all of this I'm preparing myself for a weekend away. Our yearly outing with the 4x4 club to Germany will start tomorrow!

Sinds 5 jaar zijn we lid van deze club en gaan we elk jaar in september een weekend terreinrijden, bbq-en, vuurtje stoken en gewoon gezellig bij elkaar zijn. Ik kijk er altijd erg naar uit, ondanks dat het veel energie kost en ik naderhand vaak knap beurs en uitgeput ben. Voor sommige dingen heb je dat gewoon over denk ik. De timing is niet helemaal geweldig, nu ik nog herstellende ben van een flare en het kan maar zo dat ik weer een eind terug geworpen word, maar het zij zo. Overleef ik ook wel weer. Wie weet hoe lang ik dit nog kan doen. 
We've been part of this club for 5 years now and every year in september we're going away for a full weekend of off roading, bbq's, campfires and just having a good time. I always love going, eventhough it takes a lot of energy and after the weekend I'm sore and brused and exhausted. Some things are worth it I guess. The timing isn't very wonderful this time, just recovering from a flare and there's a good chance I will be thrown back into it, but so be it. I'll survive. Who knows how long I will be able to join them anymore. 
Dit zijn foto's van vorig jaar trouwens, 
These are pictures from last year by the way. 

1 opmerking:

  1. I hope you have a wonderful time, and that the weekend doesn't take a huge toll on you. I remember when you posted those photos last year; can't wait to see if it is that muddy again this year!

    BeantwoordenVerwijderen