donderdag 25 september 2014

Horsequilt // Paardenquilt "MISTER"

Voor het eerst sinds februari ben ik eindelijk weer eens "quilterig" bezig geweest en heb ik zomaar in drie middagen de laatste paardenquilt afgemaakt. Hij hangt al sinds december vorig jaar aan de vitrine om afgebiesd en afgemaakt te worden en nu heb ik dat zo maar in een paar uur werk ook gedaan. Gek zoals ik dan zo lang tegen iets aan zit te hikken en het bij nader inzien zo weinig werk is. Stom he?
Dus, mag ik jullie voorstellen aan "Mister"....  Hij is al verkocht.

For the first time since last february I had a few "quilty" moments and finally finished in just three afternoons the last of four hoursequilts.  It's been hanging on the bookcase since december last year to be finished and now it just took me a few hours to do so. So silly that I have been putting it off for so long and it turned out to be so little work.  Silly, isn't it?
So, may I present to you "Mister"...  He is already sold too!

2 opmerkingen:

  1. Wow, that is really well done. I have a girl who would love to have that but I'm not sure my skill level is up to it! It's gorgeous, thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen