donderdag 7 augustus 2014

Te veel spam // Too much spam

Nouja, niet ZO veel... // Well, not THAT much...
Alhoewel ik weer een week niet geschreven heb - er gebeurd gewoon niet veel, sorry - schrijf ik nu alleen even om te vertellen dat ik toch genoodzaakt ben om een beveiliging op de reakties toe te voegen.  Ik krijg nu zeker 20 spammailtjes per dag binnen en ik begin het een beetje zat te worden.
Voor mensen die een Blogger-account hebben maakt het niet veel uit, maar voor mensen zonder (zoals jij Mama) is het dan lastiger. Toch een Blogger, Facebook of G'mail account maken of reageren via de mail.  Wieltjes 13 - apestaartje - gmail -pun- com
Lastig, sorry daarvoor, maar al die spam elke dag is heel frustrerend en potentieel gevaarlijk. Ik hoop dat je er begrip voor op kan brengen.

Ander soort van spam // Different kind of spam...
Although I haven't written in a week - there's just not very much going on, sorry - I'm only writing now to tell you I am being forced to place some kind of protection on my comments. I'm getting a lot of spam mails - about 20 a day or more - and am getting really tired of them. 
For people with a Blogger-account this doesn't change much, but for those without replying will be a bit harder. Maybe making a Blogger Facebook or Gmail account or you can respond via mail on Wieltjes13 at  gmail  dot com.
Not nice, sorry for that, but all that spam everyday is getting really tiresome and is potentially dangerous. I hope you'll understand. 

2 opmerkingen:

  1. I had to do the same thing for the same reason. It's a bummer that we have to go to extra measures to avoid this junk isn't it?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die van mij alleen op Google gezet, sindsdien geen Spam meer, en ja wat minder reacties, maar dat maakt me niet uit

    En wat een schitterende katten heb je,Bram lijkt een beetje op Simba

    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen