maandag 28 juli 2014

Truckstar Festival

Het Truckstar Festival is het grootste truckersfeest in Nederland en Henk gaat (bijna) elk jaar een dag hierheen. De voorgaande 10 jaar ik iets minder vaak, maar nu ik die hindernis genomen heb om in een rolstoel te zitten, ga ik gewoon weer elke keer mee. Dit keer had ik de scootmobiel mee. Nu hoeft Henk niet meer te duwen en ben ik wat zelfstandiger. Het weer was dit jaar zwaar bewolkt maar wel droog en eigenlijk best lekker. Weer een hoop moois gezien.


The Truckstar Festival is the biggest truckers party in the Netherlands and Henk goes there (almost) every year for a day. The last 10 years I haven't visited that regularly, but now that I've taken the hurdle of sitting in a wheelchair, I've joined him again. This time we brought the mobility scooter. This way Henk doesn't have to push me around and I'm a bit more in controle. The skies were heavely clouded but the temps were very nice actually.  We saw a lot of gorgeous trucks!

De winnaar van de Mooiste Truck // The winner of the Most Beautiful Truck.
Mijn favoriet vandaag, een International LoneStar. // My favorite today, a International LoneStar.


1 opmerking:

  1. You have much better trucks over there than we do here!
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen