donderdag 5 juni 2014

7000 dagen // 7000 days

7000 Dagen.  Zo lang zijn Henk en ik samen. 1000 Weken! 230 Maanden of 19 jaar en 2 maanden....
Ik ben gek op dingen uitrekenen en tegenwoordig heb je allemaal van die leuke uitreken-gadgets online die je daarmee kunnen helpen.
Ik wilde vandaag eigenlijk eens zien hoeveel dagen ik mijn maagbandje heb gehad - 5039 dagen - en dan ga automatisch ook andere dingen uitproberen. Dus, toevallig vandaag dus een mooi rond getal op ons samenzijn!!
7000 Days. That's how long Henk and I are together. 1000 Weeks! 230 Months or 19 years and 2 months.
I love calculating things and nowadays you have all these cool gadgets online to calculate all kind of things.
I actually wanted to see how many days I lived with my gastric band - 5039 days - and automaticly you start to try out other things too. So, today we very accidently have a wonderful round number that we're together!!
Ik ben 15.366 dagen oud, waarvan dus 7000 dagen samen met Henk, waarvan 6383 dagen getrouwd.
Henk is 19.059 dagen oud (Wow!) en is 9145 dagen daarvan al in dienst bij dezelfde baas. Hij was twee weken terug 25 jaar in dienst! Er wordt verder niks aan gedaan voor zover ik weet, dat is wel jammer. Komt toch niet zo veel meer voor tegenwoordig.
I'm 15.366 days old, of which 7000 days together with Henk, of which we are married for 6383 days.
Henk is 19.059 days old (wow!) and has been employed by the same boss now for 9145 days. Two weeks ago he had his 25th anniversary there, although there was nothing done or organized for him, sadly enough. Isn't that common anymore nowadays, is it?
En nog 9 dagen en 22 uur en dan gaan we op vakantie!!!  DAT vind ik op het moment toch wel het leukste nummer!!!
And just another 9 days and 22 hours untill we leave for our holiday!!! THAT's the best number for me right now to be honest!!! 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met jullie jubileum.
    7000 is een mooi getal. En van de rest van die cijfers gaat het mij duizelen.Jammer dat Henk geen feestje heeft gehad, dat zou het toch wel waard moeten zijn dunkt mij.
    Henk dus ook gefeliciteerd met zijn jubileum, en we drinken er zondag wel een op zijn gezondheid.
    Lief Ma

    BeantwoordenVerwijderen