zondag 25 mei 2014

Over een eind en een begin // About an ending and a beginning

Zo. Het schilderwerk is klaar! Zaterdagochtend heb ik nog een uurtje of 2 geschilderd om ook dat laatste stukje muur nog geschilderd te krijgen en dat is gelukt.
De tuin is niet meer gelukt, daar had ik niet genoeg puf voor tussen al dat geschilder door, maar ik denk dat ik de makelaar sowieso maar foto's van vorig jaar geef. Dan maken we na onze vakantie de tuin wel verder in orde en hoef ik me daar nu niet meer druk over te maken.
That's it! The painting is done! Saturdaymorning I painted for another hour or two to get that last piece of wall done too and I did.
I didn't get the garden done yet; I just didn't have the energy left in between all of that paining, but I thing I will give the real estate agent pictures from last year of the garden. That way I don't have to stress myself about it and we'll finish that job after our vacation.
Nog drie nachtjes en dan word ik geopereerd. Alhoewel ik nog niet echt zenuwachtig ben, zie ik toch wel tegen de herstelperiode op. Een poos van alles uit handen geven is niet makkelijk voor mij. Vooral mijn huishouden heb ik het liefst zelf voor het zeggen.
Henk heeft een paar dagen vrij genomen, dus van woensdag tot en met zondag heb ik hem om me heen en gaat hij zich overal mee bemoeien natuurlijk.....
Just three night untill I'll have my surgery. Although I'm not really nervous about the surgery, I'm not looking forward to the recovery period. Not being able to do what I want isn't easy for me. Especially my household chores are really somethings I prefer to do myself..
Henk took a few days off work to 'take care of me', so from wednesday untill sunday he will be hovering over me and interfere in everything.....
Waar ik me op verheug echter is dat ik weer 'normaal' kan eten. Gewoon groenten en een aardappeltje en een stukje vlees, een dubbele boterham met wat dan ook en vooral weer fruit zomaar kunnen eten! Zo weer een appeltje uit de hand kunnen eten!!
De angst dat ik weer aan ga komen, nog dikker zal worden, weerhoud me er hopelijk van verkeerde keuzes te maken en de verkeerde kant door te slaan, maar dat is het wel het grote nadeel; niet weten hoe mijn lief erop reageert...
What I AM looking forward to, is being able to eat 'normally' again. Just vegetables and a potatoe, a little piece of meat, a real sandwich with whatever I want and especially eating fruit again!!! Just being able to eat an apple from my hand!!
The fear that I will gain more weight, getting even bigger than I am now, is what I hope will keep me from making the wrong choices and tip over to the wrong side.  It's just the major disadvantage that I just don't know how my body will react to this..... 
Arie showing me how to relax.
Arie laat zien hoe ik moet relaxen
Deze aankomende twee dagen ga ik vooral veel uitrusten, lezen, misschien een beetje naaien, maar vooral rustig aan doen. Ik wil zo uitgerust mogelijk de operatie in, om het herstel zo voorspoedig mogelijk te maken.
Donderdag zal ik jullie verslag doen van alle gebeurtenissen en hoe ik er aan toe ben, goed?!
Een goede week en tot dan!
These next two day I will be mainly try to rest, read, maybe sew a little, but mostly just take it slow. I want to be as rested as possible when I go into this surgery to give myself the best chance on a speedy recovery.
Thursday I will report about all the happenings and how I'm doing, oke?!
Have a wonderful week and 'till than!

2 opmerkingen:

  1. I'll be thinking of you and wishing all goes well for you during surgery and recovery. Let Henk pamper you and be patient with yourself. Hugs to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good luck with the surgery, and may your recovery be swift!

    BeantwoordenVerwijderen