dinsdag 20 mei 2014

Over nog meer verf en een BBQ // About more paint and a BBQ

*Hoe hou je je katten bezig, les 26.
Verf een hagedis op de muur
Fase 2 en dag 2 van het schilderproject en ik begin het knap zat te worden.
Die gemetselde muur is nog het ergste en daar heb ik vandaag dan ook niks aan gedaan. Bleh!
Vandaag heb ik de keukenmuur en doorlopend de muur rond de boekenkast gedaan. Dat was niet echt de bedoeling, maar de hoek werd heel lelijk en daarom besloot ik maar gewoon door te schilderen. Het is toch maar een klein strookje, dus niet zo veel werk. Dacht ik.
Phase 2 and day 2 of the painting project and I'm getting really fed up with it.
That brick wall is the worst of all and I didn't touch it today because of that. Blech!
Today I did the kitchenwall and the walls around the bookcase. That wasn't really the plan, but the corner got really ugly and therefore I decided to paint all the way until an out-corner next to the door to the hallway. It's just a small strip of wall, so would be that much work anyway.  Or so I thought. 
Uiteindelijk ben ik toch weer drie uur bezig geweest en daardoor mijn toch al zere arm nog verder overbelast. Morgen hou ik dus maar es even een rustdag, want zo hou ik het niet vol. Aangezien ik de rest van de klusjes toch ook niet af ga krijgen voor we op vakantie gaan, is het ook met het schilderwerk niet zo'n ramp als het niet af komt deze week. 
Na vrijdag doe ik niks meer, want ik moet goed uitgerust zijn voor de operatie. Anders duurt het herstel ook langer. Ook voor de vakantie moet ik zo fit en uitgerust mogelijk zijn, dus de daarop volgende weken doe ik ook niks meer.
Eventually I've been painting for over three hours and by that straining my already sore arm even more. Tomorrow I'm having a rest day, because I can't keep this tempo up anymore. Seen that I can't get all the other jobs done as well before our holiday, it's not such a disaster when I'm not getting the painting done this week. 
After friday I'm not doing anything anymore, because I need to be well rested for the surgery next wednesday. Otherwise the recovery will take longer. And for the vacation I need to be as fit and rested as possible ofcourse, so the following weeks I won't do a thing than too.

Voor mezelf een klein cadeautje gekocht;
Gewoon een heel klein tafel-modelletje hoor en nog geen € 40!
Bought myself a small present;  Just a very small table-version and not even $ 55!!

1 opmerking:

  1. How did I miss that you have an upcoming surgery? I hope everything goes well and that you are recovered fully before your vacation.

    BeantwoordenVerwijderen