donderdag 8 mei 2014

Over hobbies, appels en biefstuk // About crafts, apples and steak.

De toekomst is voor diegenen die geloven in de schoonheid van hun dromen.
Afgelopen dinsdag heb ik een workshop gevolgd in het maken van een quote op een paneel van steigerhout. Aangezien ik natuurlijk weer veel langzamer werk dan de anderen en daarnaast ook nog es een vrij ingewikkeld ontwerp had uitgekozen, heb ik hem niet af gekregen tijdens die middag. Gelukkig mocht ik wat van de verf meenemen en heb ik hem vanavond af kunnen maken. Ik vind hem zelf best leuk geworden. Nu moet ik nog een leuk plekje voor hem vinden.
Last tuesday I followed a workshop in painting a nice quote on a panel of old wooden planks. Since I'm always much slower in working than others and I did choose a more difficult design, I didn't finish it that afternoon. Luckely I could take some paint with me to finish it at home, so this evening I did. I quite like it myself. Now I'll have to find a good place for it...


Vanmiddag heb ik de vooronderzoeken gehad en alles was perfect! Perfecte bloeddruk en hartslag en hoefde niet eens een ECG te laten maken. Ook mijn pijnstillers mag ik gewoon blijven gebruiken, dus geen enkel probleem meer wat bij betreft. De anesthesist vond me bijzonder ontspannen over alles en gek genoeg ben ik dat ook. Ik geloof echt dat het goed voor me zal zijn. Ik hoop maar dat ik niet teleurgesteld zal zijn. Weet je waar ik ook heel erg naar uit kijk?? Weer een appel kunnen eten! En misschien wel een biefstukje zelfs!  Ik ga met mijn zussen en broer een keer uit eten wanneer dat weer mag en voor het eerst in 14 jaar tijd weer vlees eten!!! Ik ben nooit echt een vleeseter geweest, maar als je iets zo lang niet meer hebt gehad ga je het toch missen hoor....
This afternoon I had the preliminary talks and research and all was perfectly well! Perfect bloodpressure and pulse and I didn't even had to take a ECG. I can even continue to take my painmeds, so I'm now perfectly fine with all. The  the anesthesiologist thought I was extremely relaxed about it all and funnily enough he is absolutely right. I do believe I'm doing the right thing taking my gastric band out. I hope I won't be disappointed. 
You know where what I'm really looking forward to? Being able to eat an apple again! And maybe even a steak! I'm going out for diner with my sisters and brother as soon as I'm allowed to and will eat meat for the first time in 14 years again! I've never really been a meat eater, but if you haven't had any as long as this you still miss it though....

(Of nog erger; tijdens het zoeken naar een fotootje van een lekker biefstukje zat ik gewoon te kwijlen als een hond om al die lekkere foto's van allerlei soorten biefstukjes!!  Nog een paar weekjes wachten...)
(Or even worse; during the searching for a picture of a nice piece of steak I was salivating like a dog because of all those yummy pictures of all kinds of steaks!!! Just a couple of weeks....) 

1 opmerking:

  1. I just ate dinner, but steak sounds good! (And I love apples, too.)

    BeantwoordenVerwijderen