vrijdag 16 mei 2014

Fase 1 afgerond! // Phase 1 is complete!

De voorkamer is af! 
The frontroom is finished!
Mijn vriendin Kristi (klik hier voor haar blog) omschreef het gister heel goed; dit schilderen staat me zo tegen, omdat ik ons huis nu "onpersoonlijk" aan het maken ben. En dat is het precies!! Onze persoonlijke smaak ben ik aan het wissen en dat staat me heel erg tegen.
Ik probeer er maar heel erg aan te denken dat ik hopelijk in niet al te lange tijd een ander huis helemaal naar onze smaak in mag gaan richten, schilderen en aanpassen.
My friend Krist (click here for her blog) described it best yesterday; this painting is putting my off so much, because I am "unpersonalizing" our home. And that's exactly it!! I am ereasing our own taste and I hate it.
I'm trying to keep in mind that hopefully in not too much time I can decorate, paint and adjust a different house to my hearts content.

Volgende week ga ik de gemetselde muur nog schilderen, evenals de muur in de keuken. 
Als dat allemaal gedaan is moet ik 'alleen nog' de tuin rigoureus aanpakken (daar heb ik al een jaar niks meer gedaan!!) en dan kunnen wat mij betreft de foto's voor de makelaar gemaakt worden! Joepie!  
Next week I will paint the brick wall and the wall in the kitchen.
When that's done I 'only' have to rigoureusly go through the garden (haven't done anything there for over a year now!!) and than the real estate agent can come over to take pictures!  Yeah!!

3 opmerkingen:

  1. Tja, het is niet jullie smaak en ik snap je gevoel er bij wel, maar voor de verkoop is dit echt véél beter want jeetje wat is de kamer lichter en ruimer zo. Maakt echt wel verschil.
    Ik hoop dat je er maar héél kort tegenaan hoeft te kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The more effort you put into making a house a home, the harder it is (emotionally as well as physically) to undo everything. You are right, though, to focus on how much fun you will have making the next place perfect for you and Henk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It looks wonderful, Bianca! It probably seems like a new home! Please be careful and don't too much!!!! You have a BIG trip coming up and need all your energy for this :)
    xo, misha and the kids

    BeantwoordenVerwijderen