zaterdag 1 maart 2014

Weer klaar en muziek maken // Finished again and making music

Wat een opluchting is het dat de herinneringsquilt nu wéér echt af is. Een mede-quilter of kritisch persoon zal vast wel zien wat ik precies gedaan heb en dat het niet helemaal is zoals het hoort, maar ik was allang blij dat ik de vlekkenschade heb kunnen herstellen.  Foto's;
What a relief that the memoryquilt is finished again now. A fellow-quilter or more critical person will see what I did exactly and that's not really how it should be done, but I was just very glad I could repair the stain-damage. Pictures;
Eindelijk tijd voor wat nieuws dus en ik kan al foto's laten zien van het begin wat ik heb gemaakt van het nieuwe project. Het moet een lopertje worden voor over de toetsen van een electronische piano. Dit is het ontwerpje; 
Finally time for something new and I can already show you some pictures of the beginning I made with that new project.  It will become a small runner as cover for the keyboard for an electronic piano. This is the design;
Nouja, zo ver ben ik nu dus....  Die muzieknoten liggen nog los hier, ik maak eerst alle randen eraan. Na de lichte rand komt nog een donkere rand. Daarna kan ik de muzieknoten hun definitieve plek geven en vastmaken. 
Well, this is how far I got....  The musicnotes are still loose here, first I will attach all the borders. After the light one there will be one more dark border. After that's done I will give the notes their final place and fasten them. 

Vandaag hebben we ook ons nieuwe modem gekregen, dus eindelijk hebben we weer snel internet en kan ik weer makkelijker en snelle een blogje schrijven. Als ik er aan denk zal ik proberen weer wat vaker te bloggen nu. 
Nu, lekker weekend vieren met mijn lief en maandag weer verder met quilten.  Ga jij nog leuke dingen doen? 
Today we received our new modem, so finally we have fast internet again and is it much easier and faster to write a blog here. When I think of it  I will try to blog more often from now on.
Well, first we'll have a good weekend and continue with the quilting on monday.  Are you having fun plans for the weekend??

2 opmerkingen:

  1. I love both the finished quilt and the new project. What a perfect design for a keyboard cover!

    My weekend plans are to continue having fun with my grandma. I'm starting to settle into the routine with her. My dad should be home from the hospital on Monday, if all goes well.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou kind wat fijn dat de quilt nu toch echt af is.
    En hij ziet er prima uit.
    Dat lopertje is een erg leuk ding.
    Fijn weekeind samen en ik ga uitrusten van al dat behang trekken.
    Knuffel en liefs.
    Ma

    BeantwoordenVerwijderen