zaterdag 8 maart 2014

Weer een week voorbij // Another week gone

Ben ik gister toch zo maar vergeten een blogje te schrijven!
De week was erg raar en redelijk nutteloos, want er is weinig bijzonders uit mijn handen gekomen. Nu de herinneringsquilt klaar is, kwam er ineens een hoop spanning uit mijn schouders los, wat een ellendige hoofdpijn tot gevolg heeft en die nog steeds niet over is.
Op dit moment zit ik heerlijk te ontspannen, buiten in het zonnetje, bij een lieve vriend, waar Henk en ik vandaag zijn om onze terreinauto een lierbak (een bumper zo aangepast dat de lier daar achter vast zit) aan te laten meten. Voor niet-auto-mensen kan ik dat moeilijk uitleggen, maar misschien dat ik aan het einde van de dag met foto's wat meer duidelijk kan maken.
Just forgot to write a blogpost yesterday!! 
This last week was strange and rather useless, because I didn't do much of anything. Now that the memoryquilt is done, my body suddenly released a lot of build up tension from my shoulders, with a huge headache as result and it just won't go away.
At this moment I'm wonderfully relaxed, sitting in the sun with my laptop at the home of a dear friend where we are to get a winch put on our off road car. I hope to show you some pictures at the end of the day of the result.
Een mooie combinatie om vanmorgen zo mee op pad te gaan; onze dikke Dodge met een auto-ambulance en onze Blitz erop. Al ons speelgoed bij elkaar....  Prachtig!!
Ik heb alleen nog een foto bij huis kunnen maken, maar misschien dat we op de terugweg ergens een plekkie kunnen vinden om wat mooie plaatjes te schieten.
It was a beautiful combination to be on the road with: our big Dodge towing a trailer with the Blitz on top. All our 'toys' together.....  Gorgeous sight!!
I only made one picture at home of the combo before we went away this mornign, but maybe we'll find a nice spot on our way home this afternoon where we can make some nice pictures of our toys.
Morgen gaan we naar Mrs.M toe om de herinneringsquilt naar huis te brengen. Ze schreef me gister al dat ze zelfs een beetje zenuwachtig was. Nou, anders ik wel. Ik hoop zo dat ze tevreden is en het een beetje aan haar verwachtingen voldoet. Ik denk het haast wel, want mijn zus vertelde al dat ze meer een soort scrapquilt had verwacht, dus al die verschillende blokken keek ze al heel erg van op.  De blokken aan elkaar heeft ze dus nog niet eens gezien, dus het is ├ęcht een verrassing voor haar.
We maken er gelijk een dagje van, want het is wel 2 uur rijden voor ons, dus met mooi weer een lekkere strandwandeling maken daar is een extraatje.
Tomorrow we will go to Mrs.M. to bring her the memoryquilt in honor of her beloved husband L. She wrote me yesterday that she was feeling a bit nervous about it. Well, so am I!! I do hope she will like the quilt and that it meets her expectations. I guess it will, because me sister already told me that she thought it would be more of a scrapquilt kind of thing. She was suprised when I showed her all the different blocks I made. She hasn't seen all the blocks together even, so it will really be a suprise for her to see the finished quilt.
We are making a bit of day out of it, because it's a two hour drive for us, so making a walk on the beach with gorgeous weather is a nice extra. 
Dus, vanavond of morgen plaats ik nog wel foto's van het uiteindelijke resultaat van het harde werk van drie mannen. Fijn weekend allemaal en tot dan!
So, tonight or tomorrow I will put up some pictures of the result of this day of hard work of three men. 
Have a wonderul weekend and untill than!!

2 opmerkingen:

  1. How could she not love the quilt!?? Enjoy your time at the beach, looks lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke combinatie zo met jullie speelgoed.
    Voor morgen een fijne dag met mooi weer. Geniet van jullie uitstapje.
    Liefs en kus Ma

    BeantwoordenVerwijderen