vrijdag 28 maart 2014

Quilts, Bibs and Cars // Quilts, Slabbetjes en Auto's

Deze week heb ik weer vanalles gedaan, behalve eindelijk aan de quilt voor mijn kleine nichtje werken!
Een beetje verkouden en niet geheel op mijn best daardoor, kwam er minder uit mijn handen dan ik hoopte. Maandag is altijd mijn huishouddagje, dus die telt nooit mee
Dinsdag heb ik de muziekquilt afgeleverd bij de klant, die uitermate tevreden was, en daarna heb ik wat winkelwerk gedaan. EĆ©nmaal thuis was de energie weer op en de zin om nog te naaien ver te zoeken.Woensdag heb ik twee slabbetjes gemaakt naar een ontwerp van "Craftiness is not optional" die ik mijn zusje had beloofd. Die slabbetjes zitten wat beter vast om een kindje heen en heb je minder risico in een kliederboel door vastpakken van het slabbetje.  In theorie.  Ik heb er eerst ook maar 2 gemaakt, zodat ze het uit kan proberen. Bij succes maak ik er meer natuurlijk!
Donderdag was ik redelijk gammel door die verkoudheid en heb ik eigenlijk niks gedaan dan tv kijken en op de laptop surfen.....
This week I did all kinds of stuff, except work on my niece her quilt!!
I have a bit of a cold and not my best and therefore had even less come out of my hands than usual.
Monday is always my household day, so I never count that day anyway.
Tuesday I delivered the Musicquilt to the customer, who was very pleased for sure with the result. After that I did some shopping and once I got home the energy was drained and the mood to sew nowhere to be found.
Wednedsday I made two bibs after a design of "Craftiness is not optional" I prommissed my sister. Those bibs are just a bit smarter and wrapped round the child a bit more so the little one doesn't grab on to the bib and makes a mess like that. In theory. I only made two, so she can first try them out. When it's a real succes I'll make more of course!
Thursday I was rather shaky from the common cold and did not much more that watch tv and surf the web...

En vandaag was mijn lief vrij. Gewoon, zo maar. Na het ontbijt zat Henk in een tijdschrift te bladeren en kwam hij ineens een leuk evenement tegen die vandaag dus ook gaande was. In Duitsland. Om half 11 zag hij dat en om 10 over 11 zaten we in de auto en waren we onderweg!!!  Even als nota; gedouched, aangekleed, opgemaakt en haar gestyled binnen 20 minuten dus!!! Mag nooit meer iemand zeggen dat vrouwen altijd zo lang nodig hebben met dat alles. Ikke niet dus!!!
Half 2 waren we op de plaats van bestemming en pas om half 7 kwamen we weer naar buiten! Het was namelijk een Oldtimer Car Show! Onze favoriete soort show! Chroom waar je ook keek en de meest exclusieve auto's verspreid over 120.000 vierkante meter!! Engels, Amerikaans, Italiaans en natuurlijk veel Duits spul.... We hebben heerlijk lopen kwijlen om al dat moois daar.
We hebben een heerlijke dag gehad. Omdat we dus geen rolstoel op zo'n korte termijn hadden heb ik vandaag de hele dag met krukken gelopen en kun je nu misschien wel raden hoe ik er aan toe ben. Wat zal ik vanavond slapen!!!
And today my love had the day off work. Just, because. After breakfast Henk was reading a magazine where he saw an ad for a big event that was in progress today too. In Germany. At half past 10 Henk saw the ad and at 10 past 11 we drove off in our car to go there!! And to note; in just 20 minutes I took a shower, got dressed, put on my make up and styled my hair!!! I never want to hear anyone say women have to take too much time getting ready. Not me!! 
We arrived at the show around half past 1 and we got out again at half past 6!! We were at a Oldtimer Car Show! Our favorite kind of show! Chroom everywhere you looked and the most exclusive cars together over 120.000 squar meters. English, American, Italian and lots of German of course. We salivated over all that gorgeous stuff we saw there. We had a wonderful day together. Because we couldn't arrange a wheelchair this sudden, I walked all day long with only my crutches and you can maybe imagine how I feel now. How I'll sleep tonight!

2 opmerkingen:

  1. nou ZEG DAT WAS EEN ERG SNEL BESLUIT, MAAR FIJN DAT EEN DAGJE VRIJ ZO LEUK KAN WORDEN.
    Rustig aan nu, dan komt het wel goed.
    Leuke slabbetjes, en functioneel zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I hope you feel better soon! The car show sounds like a lot of fun. What a clever bib design!

    BeantwoordenVerwijderen