donderdag 20 maart 2014

Nog een opdracht af!! // Another commision quilt done!!

Het begin van de lente en we hebben zowaar weer een warmte record gehaald vandaag. De warmste 1e lente dag sinds het wordt bijgehouden!  21.1 graden!!!  Ik hoop zó dat deze trend zich door zet door de lente en zomer heen. Ik ben nu éénmaal op mijn best boven de 25 graden. 
Vanmiddag heb ik even een stukje gewandeld, maar omdat ik maandag en gister aan het schilderen ben geweest bij mijn broertje - en dus twee tot drie uur achter elkaar sta - hadden mijn knieën daar niet zo'n zin in vandaag. Dus, maar lekker een stukje aan het toeren met de Dodge geweest. Dak open, lekker muziekje aan en ik genoot met volle teugen. 
It's the beginning of spring and we actually reached a warmth record today. The warmest first springday since temperatures been recorded! 70 degrees!!! I really, really hope this trend will go forth through spring and summer. I'm just at my best above 77 degrees.
This afternoon I walked for a little bit, but because I have been painting at my brothers' monday and yesterday - and have been standing for over 3 hours at a time - my knees disagreed with that idea today. So, I just had a nice drive with the Dodge. Rooftop open, some nice music and I was having the best time.
Weer thuis eindelijk weer eens even een paar uur achter de naaimachine gezeten en zowaar het pianolopertje in opdracht ook af gekregen!  Fijn gevoel is dat toch; een klus afronden. 
Daarna heb ik gelijk nog even de vierde en laatste paardenquilt eindelijk afgebiesd en kan ik die ook af gaan werken. Daar moet nog een etiket op en dan kan hij met de hand worden afgemaakt.
Home again I finally spend some time again behind my sewingmachine and actually finished the pianocover made in commission! Good feeling that is; finishing a project.
After that I also put the binding on the fourth and final horse quilt and I can start finishing that one too. He just needs a label now and some hand stitching to finish.

Morgen hoef ik even niet bij mijn broertje te schilderen, omdat daar eerst vanalles en veel geschuurd moet worden. Aangezien ik al bijna twee weken nauwelijks wat hier in huis heb gedaan, ga ik morgen maar es even met de stofdoek en stofzuiger flink aan de gang, het bed lekker verschonen, badkamer goeie beurt geven. Of lekker uitslapen en een goed boek pakken. Dat beslis ik morgen pas.....
Tomorrow I don't have to go to my brothers', because there has to be a lot of sanding done first. Since I haven't done much here at home for the last two weeks, I think I will spend some quality time with the duster and vaccuum, clean the sheets, clean the bathroom.  Or sleep in and spend time with a good book. That's a decision I will make tomorrow.... 

1 opmerking:

  1. Nou ik zou voor het laatste kiezen, het word al weer kouder geloof ik.
    Fijn dat je al weer wat klussen af hebt. En fijn van het weer genoten, verstandig hoor.
    Ga zo door, Kus Ma

    BeantwoordenVerwijderen