zaterdag 15 maart 2014

19 Jaar geleden... // 19 Years ago...

Rick and his Sarike.
.... was de dag dat ik mijn allereerste bekeuring kreeg.  Voor te hard rijden. Mijn zus was namelijk zojuist bevallen van een gezonde zoon!!  Vandaag is hij dus al weer 19 jaar geworden. Oh man, wat voel ik me oud!  Lieve Rick, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van samen met je meisje en morgen bouwen we een feestje.
.... was the day I got my very first speeding ticket. My sister just gave birth to a healty baby boy you see!! Today he turned 19 years old and oh boy, I feel so old now.
Dear Rick, happy birthday!!! Have a wonderful day with your girl today and tomorrow we'll celibrate with the whole family.

4 opmerkingen:

  1. Awww, they grow up too fast, but they are a very cute couple! Happy Birthday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are not any older..just filled with the Wisdom and beauty of a refined woman!
    Hugs!
    xo, misha


    Happy Bday, Rick :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy Birthday to Rick!
    You are not getting old ... time just flies by too quickly :)
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen