woensdag 1 januari 2014

New year, new chances // Nieuw jaar, nieuwe kansen

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar allemaal.
All the best wishes for this new year to all.

Zo, de 'feestmaand' is eindelijk voorbij en het gewone leven kan weer verder gaan. Voor ons gaat het wat sneller van start dan andere jaren, want over een paar uur mag Henk al weer onderweg voor zijn eerste rit dit jaar. Wel een mooi ritje, naar de Zwitserse grens, maar van mij had het wel een dagje later gemogen.
Goed, niks aan te doen, kan ik eens even goed met de stofdoek en stofzuiger door het huis, want de laatste week werd dat een beetje met de franse slag gedaan.
Goede voornemens doe ik nooit aan, die houden vaak toch niet stand. Liever probeer ik gewoon elke dag mijn best te doen zo goed mogelijk te leven en als het niet helemaal lukt probeer ik het de volgende dag gewoon weer opnieuw.
So, the 'holiday-month' is finally over and the normal life can begin again. For us it will begin a bit sooner than other years, because in a few hours Henk will be on his way doing his first trip this year. It's a good one, all the way to the Swiss border, but a day too soon to my taste.
Oh well, nothing can be done about it, so I will go ahead and have a good cleaning through the house, for the last week it has been done a bit sloppy.
I don't make New Years resolutions, because usually they don't hold long. I prefer to live my life as good as possible each day and when I don't quite succeed I can try again next day again. 

Ik hoop dat 2014 beter gaat worden dan het afgelopen jaar. Ik hoop dat jullie ook een goed jaar zullen krijgen, met alles wat wenselijk is.
I hope to have a better year than last year. I hope you will have a great year too, with all that you wish for.

2 opmerkingen:

  1. Best wishes to you, Henk, and your 4 little fur babies for an amazing year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm hoping to get the rest of the Christmas decorations put away today, and spend some time cleaning, too.

    Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen