donderdag 5 december 2013

Two horses and a cat // Twee paarden en een kat.

Dit is poging # 1 aan paard # 3 (heb nog geen naam bedacht voor hem.)
This is attempt #1 of horse # 3 (I didn't find a name for him yet.)
Dit is paard # 4 (en ook voor hem nog geen naam.)
This is horse # 4 (and have no name for him either.)
Dit is het eindresultaat van paard # 3, stukken beter!! Het was voornamelijk de gekleurde bles die niet werkte, nu met een witte bles klopt het weer. Ook heb ik de lichtste bruin van zijn hoofd donkerder gemaakt met aquarelpotlood voor stof. Nu vind ik hem veel mooier. Wat vind jij? Hij gaat pas echt 'leven' wanneer ik hem ga quilten natuurlijk, dus daar even doorheen kijken.
This is the endresult of horse # 3, much better!! The most important change is the white ridge of his nose in stead of the colored one. I also made the lightest brown on his head a bit darker with aquarel pencils for fabrics. I like it much better now. How about you? He will start to 'live' once I will quilt him of course, so see through that for now. 

En dit is Bram, bedenkend wat in hemelsnaam er nu weer aan de tuindeuren hangt.
And this is Bram, pondering on what the heck is on the gardendoors....

3 opmerkingen:

  1. OH WOW!! Die zijn mooi geworden zeg, knalt mooi met die zwarte manen!!
    Als je voor de tweede nog geen bestemming hebt, plaats em dan maar nog maar een keer als'ie af is, dan deel ik em en heb je'm zo verkocht, ik denk dat ik wel wat vriendjes ken die dit zouden willen hebben!
    Gaaf geworden hoor. Weet ook niet wat je niet beviel aan de eerste versie want ik vind ze beiden mooi!
    Met witte bles spreekt misschien wel iets meer maar op zich is die 'zonder' bles ook goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei erg mooi geworden, en dat kan dus niet meer stuk.
    Prachtig om te krijgen toch.
    Leuk zo als Bram vol interesse er naar kijkt.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are extremely talented! I love all of these photos. If I had to pick. . . . . no-- I would love all of them.

    BeantwoordenVerwijderen