vrijdag 13 december 2013

17 Years ago // 17 Jaar geleden....

En dan, de dag voor ons om deze 'feestweek' af te sluiten!!!
Vrijdag de 13e.  Voor Henk en mij een goede dag. De dag dat we trouwden was vrijdag de 13e december.
Gefeliciteerd lief, dat we nog maar vele, vele jaren samen mogen zijn.
And than, the day for us to conclude this 'festive week' !!! 
Friday the 13th.  For Henk and me a good day. The day we married was  friday the 13th of december.
Congrats love, may we have many, many years together.


Toch is het me weer eens duidelijk geworden hoe dicht geluk en verdriet bij elkaar liggen. Deze dag is ook de dag dat een lieve kennis haar man is verloren, vandaag een jaar geleden. Voor haar maak ik die Memory Quilt.
Lieve Mrs.M, veel sterkte vandaag op deze voor jouw zo verdrietige dag. Ik denk aan je.
Still, it's became clear to me how close to each other happiness and sadness can be. This day is also the day that a dear acquaintance lost her husband, one year ago today. For her I'm making that Memory Quilt. Dear Mrs.M, I wish you lots of strength today on this sad day for you. I'll be thinking of you.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd lieffies. Nog vele jaren in liefde samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en een fijne dag en nog vele jaren samen.
    Liefs Ma en Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are so sweet. And I LOVELOVE that dress. It's so beautiful! What a wonderful day that must have been for both of you. So happy for you.

    BeantwoordenVerwijderen