woensdag 13 november 2013

Photoshoot # 3 // Fotoreportage #3





 
**...zucht... Heb je háár weer....**
                                                        **.... sigh.... Hér again....**

 ** Maak maar foto's van mij hoor!!! **  ** Go agead, make my picture!!**

 Heb me een paar nieuwe schoenen gescoord!! Zijn ze niet schattig?! 
Scoored me some new shoes!! Aren't they adorable?! 



Nu heb ik nog zo'n jurk/rok nodig... Daar zouden ze geweldig bij staan, denk je niet?  Zo jammer dat ik geen figuur heb voor zoiets....
Now I only need this kind of dress/skirt.... They would go great with that, don't you think? It's a shame I don't have the figure for something like this.....

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's weer. Super die schoenen en staat heel gaaf met je tattoo! Ik zie die jurk ook al voor me. Gewoon doen! Ik denk dat het je prachtig staat. XX

    BeantwoordenVerwijderen