zaterdag 16 november 2013

Party outfits // Feestkleding

Henk en ik hadden gisteravond een suprise-feestje voor Henk zijn beste maatje, die gister 30 jaar is geworden. We werden in 'foute kleding' verwacht, dus wat online winkelen leverde dit resultaat op;

Yesterday Henk and I had a suprise-party for Henk's best friend who turned 30 years old. We were expected to show up in 'terrible clothing' (for lack of a better translation) , so some online shopping gave this result;
Oei, is dat FOUT of niet soms? Ik voelde me verschrikkelijk opgelaten, maar voor één avondje zou ik het wel overleven. En dat heb ik.... Henk zag er ook geweldig uit, maar wilde zijn haar in een staart. Van kaal naar zo'n bos is gewoon te veel... Jammer, want toen het los hing leek hij net op Ozzie Osbourne....
Oy, is this terrible or what?! I felt really uncomfortable, but for just one evening I would survive. And I have.... Henk really looked wonderful, but wanted his hair in a tail. A shame, because when it hang loose, he looked just like Ozzie Osbourne.... 

2 opmerkingen:

  1. Geweldig ziet dat er uit. Fleurige kleding staat jullie erg goed hoor, hou dat er maar in.

    Fijn weekeinde en liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! It looks like you transported from the hippie era!

    BeantwoordenVerwijderen