maandag 11 november 2013

I am Lady # 63!!!

De foto die ik haar stuurde als voorbeeld.
The picture I send her as example.
Ja, dat is een rare titel voor wie niet thuis is in de quilt-blogwereld, maar diegene die dat wel zijn, snappen het helemaal... hoop ik...
Er is een zeer getalenteerde dame - nouja, er zijn er onnoemelijk veel eigenlijk, maar dat bedoel ik niet - die dames in het quilt maakt. Ze heet Carol, of ook wel Mamacjt genoemd en ik volg haar blog al zo lang dat ik zelf blog. Ik heb haar onlangs gevraagd of ik ook in aanmerking kon komen om mijn hoofd te laten quilten - hoe gek dat ook klinkt.... En zaterdag ontving ik haar, eh... mij.... eh.... mijn hoofd.... eh...  nouja, kijk maar gewoon.....
Yeah, that's a strange blogheader for those who are not inside the quilt-blogworld, but those who are, get it.
There's a very talented lady - well, there're immeasurable many actually, but that's not what I mean - and she makes ladies in to quilts. Her name is Carol, a.k.a.Mamacjt and I've been following her as long as I blog myself. Recently I asked her if I could be made into a quilt, how silly that my sound.... And last saturday I received her.... uhm.... me....uhm...... my head.....uhm...... well, just look! 


Ik moet nu dus eigenlijk ook van die geweldige oorbellen maken!! 
I have to make me those wonderful earrings for real now!!! 

Hoe vinden jullie hem.... eh.... haar..... eh..... mij...... .....  nouja, je snapt wel wat ik bedoel.
Tuurlijk, Carol heeft het heel erg geflateerd natuurlijk, maar ik vind hem hartstikke leuk. Dankjewel Carol!!
How do you find it.... uhm.... her..... uhm..... me......  ........ well, you get my drift.
Of course, Carol flattered it immensly, but I love it.  Carol, thanks ever so much!!! 

4 opmerkingen:

  1. I'm so glad you're pleased, Bianca. You both look lovely together!! lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love it :) I follow her blog and love to see her creations. You do need the earrings.
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love it! And of course you need the earrings!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waahh!! Wat LEUK!!! Echt cute en ja, uiteraard moet je nu ook dat soort oorbellen maken en ik kan wel een meetlint-sjaal voor je breien ook :D

    BeantwoordenVerwijderen