vrijdag 20 september 2013

Just once more... // Nog één keertje...


a decorated house is part of the Dutch tradition of welcoming a baby
tot the world, family and neighborhood
Nog één keertje wil ik hier graag wat fotootjes delen van mijn kleine nichtje Ronja.
Afgelopen woensdag is ze dan eindelijk thuis gekomen uit het ziekenhuis en is het jonge gezinnetje eindelijk compleet. Alles gaat goed en ze is heel tevreden en lief. Ook hondekindje Boris is helemaal verliefd op zijn kleine nieuwe bazinnetje en ik denk dat ze beste vriendjes zullen worden.
Vandaag heb ik haar dan ook eindelijk echt vast mogen houden en haar wat langer mogen bewonderen. Ik had het wel eventjes moeilijk, maar mijn beide zussen huilden zusterlijk met me mee en ging het huilen in lachen over. Ronja sliep heerlijk door, tevreden met haar volle buikje, die gekke tantes maar laten snotteren...
Just this once I want to share some pictures of my little niece Ronja.
This last wednesday she finally came home from the hospital and the new young family is complete at last. Everything is going very well and she is very content and sweet. Little furry baby Boris is completely in love with his new little boss and I'll guess they will be the best of friends.
Today I got to hold her for real too and admire her some more. I did have a difficult moment, but both my sisters cried sisterly with me and the crying turned in to laughing. Ronja just kept on sleeping, satisfied with her full belly, letting those silly aunts sniffling away....
 Boris houdt bij alles de wacht // Boris is keeping guard at everything that happens
Tante B is heel trots op haar kleine zus met haar mooie kindje.
Aunty B is very proud of her little sister with her beautiful baby girl.

4 opmerkingen:

  1. Coming home is such a big step. Congratulations to the happy family! She is so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's. 't Is wat, een mama en tantes die meer snotteren dan zij zelf. Maar dat geeft niks en hoort er gewoon bij bij ons ;) Aan liefde gaat Ronja niks tekort komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. She is beautiful! I know you are all in love with Ronja :) Boris is too funny!
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love that tradition. It's so cute. And pretty. And that new little person is adorable. Send her over to me to cuddle.

    BeantwoordenVerwijderen