zondag 11 augustus 2013

Voorbereidingen // Preparations

Dirk houdt mijn stoel warm tijdens een pauze.
Dirk is holding my chair warm during a brake.
Drukke dagen, van alles om handen en toch weer een poos niets geschreven hier. SORRY!!
Aankomende week ga ik dat vast allemaal goed maken - hoop ik....  Aankomende week ga ik elke dag op cursus!! Een stoffeer cursus - waar ik al zo lang zin in had om te volgen - ga ik nu, samen met mijn zus, in één week tijd volgen. Vijf dagen, twee dagdelen per dag, 10 uur in totaal en aan het eind van de week heb ik als het goed is zelf mijn
Arie zal het allemaal worst wezen.
Arie couldn't care less....
werkstoel opnieuw gevuld en bekleed!! Ik heb er heel erg zin en en ben zó benieuwd naar het eind resultaat!
Busy days, all kinds of things I did and still haven'r written for some while again. SORRY!!
This upcoming week I will make up for all of that - I'll hope....  This week I will be going to a course every day!! An upholstery course - something I wanted to do for quite some time now - I will do, together with my sister, in just one week time. Five days, two day parts, 10 hours in total and at the end I will have a new upholstered chair to show for it! I'm sooo looking forward to it and I'm sooo curious at the end result!

De stoel en de stof die ik ga gebruiken;
The chair and fabric I will use;
 
De stoel en de stof die mijn zus zal gebruiken;
The chair and fabric my sister will use;



De afgelopen week ben ik vooral bezig geweest met die minky quilt. Toen ik het éénmaal doorhad hoe je het moet bewerken, ging het eigenlijk best wel goed. Alhoewel ik nu het strepen-effect vrij saai vind is het best een leuk ding geworden voor op onze kleine vriendin haar eerste grote-meiden-bed.
Ik wil hem zo nog gaan sandwichen en kan ik hem van de week in een avond vrij simpel doorquilten, afbiezen en is hij klaar voor de kleine meid haar verjaardag zondag.
The last week I was mostly busy sewing the minky quilt together. When I figured out how to handle the stuff it went quite well actually. Althought in hinesight I find the stripy pattern a bit boring it turned out really nice and will look lovely on our little girlfriend her first big-girls-bed.
I want to go sandwich it in a minute and this week I can quilt it fairly simple, put the binding on and finish it for the litlle ones birthday sunday.

Dus, de stoel is al in de auto geladen, de baas doet een tukje met zijn kat en het weekend komt weer tot een eind. Kom je van de week kijken hoe de cursus verloopt???
So, the chair is loaded in the car, the boss is taking a nap with his cat and a weekend is coming to an end. Will you visit to see how the course is coming along???

1 opmerking:

  1. Veel plezier en succes met de cursus. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen