donderdag 1 augustus 2013

No news, all is fine // Geen nieuws, alles goed.

Tja, ik meld me hier maar even, want bijna een week niks schrijven is niets voor mij. Ik heb gewoon niks bijzonders te melden.
't Is warm hier, dus doe ik het rustig aan. Ik zit wat achter de naaimachien, lees wat of surf wat online.
Luie beestjes... // Lazy felines....
Ik heb me afgelopen weekend opgegeven voor een stoffeer-cursus over twee weken. Daar ga ik dan in een week tijd mijn werkstoel opnieuw bekleden. Daar heb ik dus zin in en ben ik voor aan het stoffen-zoeken, maar ik kan nog niks van laten zien....
Verder heb ik de data doorgekregen wanneer ik mijn eerste workshops ga geven, twee woensdagen en twee zaterdagen in september en oktober. Ook heel spannend, maar opnieuw nu nog niks van te vertellen verder....
Dus, nu weet je dat ik nog leef enzo, maar even geen nieuws heb. Hoop dat aan jouw kant ook alles goed is?  Tot een volgende keer dan maar?
Well, I'd thought I should sign in here, because not writing for almost a week is not my style. I just have nothing much to tell.
It's hot here (for Dutch terms), so I'm taking it slow. I sew a litlle, read something or surf the web.
I signed myself up for a upholstery course that's in two weeks. There I will re-upholster my work-chair in one week. I'm really looking forward to it and have been upholster-fabric-shopping for it, but have nothing to show you yet....
Than I picked the dates for my first experience in teaching a workshop; two wednesdays and two saturdays in september and october. Also very exiting, but again nothing to tell or show you something about it.....
So, now you know I still live and such, but just without news. Hope everything is oke on your side? Untill next time than?

3 opmerkingen:

  1. I have been away from blogging .. can you tell? lol
    I have always wanted to take an upholstery class and cover chairs but never a good time.
    I did take an heirloom sewing class yesterday .. the first of three.
    Hope you are doing well. I always love the pics of the furbabies!
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think that summertime presents a bit of a blogging challenge; many bloggers seem to be taking a break or not posting as often. Glad to hear all is well, and look forward to hearing more about your classes and workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja helemaal niks is het ook niet.
    Er ligt van alles in het verschiet toch.
    Hou je hoofd koel en je voeten warm.
    Kus Ma

    BeantwoordenVerwijderen