vrijdag 23 augustus 2013

I'm an aunty again!!! // Ik ben weer tante geworden!!!

Vandaag is mijn kleine zusje - jammer genoeg wel vijf weken te vroeg - bevallen van een gezond meisje, Ronja! Helaas moest het redelijk rap met een keizersnee, maar alles is goed gegaan.  Ik heb zowel mijn zusje, als zwager of nieuwe nichtje nog niet gezien, maar morgen hoop ik kennis te gaan maken met dit kleine wondertje. Lachen en huilen wisselen elkaar af, mijn kleine zus me zo 'voorbij' zien gaan, maar daarom hou ik niet minder van haar of haar kindje.
Welkom in deze wereld, lieve Ronja.
Today my babysister delivered - unfortunatly five weeks too early - a health baby girl, Ronja!!  Sadly it had to be done quickly with a cesarean, but everything went well.  I haven't seen my sister, nore my brother in law or my little niece yet, but tomorrow I hope to meet this little wonder. Laughing and crying alternate each other, seeing my little sister 'pass me by', but that doesn't make me love her or her baby less...
Welcome to the world, sweet Ronja.

2 opmerkingen:

  1. Congrats!! I know you will spoil her so much :)
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knuffel en kus voor jullie.
    Ma

    BeantwoordenVerwijderen