woensdag 28 augustus 2013

Crazy busy // Waanzinnig druk

Gut, die goede voornemens om weer geregelder te gaan bloggen zijn vorige week het raam uitgewaaid hoor! Ik ben zo waanzinnig druk nu met spulletjes maken voor mijn kleine nichtje, dat ik weinig tijd meer voor andere dingen heb. 's Morgens red ik nog net om de stofzuiger door het huis te slaan, maar daar houdt het wel ongeveer mee op... Ik werk nu dus aan twee knuffelbeestjes, een tas en twee quilts en nog niks is af...
Oh dear, my good intensions to blog a bit more regular again flew out of the window last week I guess!
I'm so terribly busy with making all kinds of things for our little niece, that I haven't much time left over for other things. In the morning I get to whip the vaccuum through the house, but that's about it.... I'm working on two cuddly toys, a diaperbag and two quilts and I haven't finish a thing yet....

Dinsdag zijn Henk en ik mee geweest en hebben haar voor het eerst ontmoet. Wat een plaatje! Zo klein, maar alles erop en eraan. En het is gek hoe verslavend het is om naar te kijken. (We kunnen ook allemaal inloggen op haar baby-cam en dat doe ik dan ook heel geregeld en zelfs Henk kijkt af en toe even naar haar.)
Mijn zusje is maandag ontslagen uit het ziekenhuis, maar de kleine Ronja moet natuurlijk nog wel een poosje blijven. Vandaag is de grote zuurstofslang eraf gehaald en heeft ze alleen nog een klein buisje bij haar neusje. Ook heeft ze al meer voeding als gister, dus algeheel zit er goed vooruitgang in.
Baby-cam picture.
Mijn zusje voelt zich ook een stuk beter nu en ik weet zeker dat ze een goede en lieve moeder zal zijn is!
Thuesday Henk and I got to meet Ronja for the first time. What a lovely sight! So small, but all the trimmings are there. And so strangly addictif it is to watch her. (We all can log in on her baby-cam and I do so all the time and even Henk watches her every now and than.) My sister got discharged from hospital monday, but Ronja has to stay a little while longer of course.
Today her big oxygen-tube was removed and she has a small one in stead now near her nose. She also got more food than yesterday, so she is making good progress overall.
My sister is feeling a lot better too now and I know she'll make is a good mother!

Een fotootje van dit wondertje;  (niet schrikken van die dikke slang, is alleen wat zuurstof en die is ondertussen dus weg!)
A picture of this little miralce; (don't be alarmed by that big hose, it's just oxygen and it's gone now!)
Zo, en nu weer als een razende aan de gang!!!  
So, back to work like a crazy woman again!!!

2 opmerkingen:

  1. Oh my she is beautiful! I know she seems tiny now, but I had two that were that little and they are now taller than me! Give her hugs and kisses for me, please. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is gorgeous! Two of my children were premature, too. She'll be big before you know it!

    BeantwoordenVerwijderen