donderdag 4 juli 2013

Sunbathing and sewing // Zonnebaden en naaien


Vandaag eindelijk weer eens met z'n allen naar buiten. Ik hoefde niet weg en het andere huis laat ik voorlopig even voor wat het is, want aan mijn eigen gedoetje hier kom ik niet meer toe. De puf is even op.
Ik heb al meer dan een maand niet meer achter de naaimachine gezeten, dus heb ik vandaag heerlijk op mijn gemak zitten naaien. Nog niet erg veel gedaan, maar eindelijk, Eindelijk!, begonnen aan de quilt voor mijn ongeboren nichtje....
=====>> Zwanger Zusje even WEG KIJKEN!!!!  Volgt zo een foto!!!
Today we finally went outside again with all of us. I didn't have to go out and the other house I will try to ignore for a while, because my own home is starting to look a mess due to the lack of attention. I'm running out of energy.  I also haven't been sewing for over a month now, so today I sat behind my machine completly relaxed. I didn't do that much yet, but finally, Finally! made a start at the quilt for my unborn niece....
======>> Pregnant Sister, look AWAY!!!! Pictures are coming up!!! 
Dus.... EINDELIJK is het begin er.... Dit is dus pas een kwart van één van de vier sterren. Je zult dus wel snappen dat ik die hele quilt nooit voor eind september af kan krijgen....  Jammer, maar helaas. Typisch gevalletje van overmacht.
So..... FINALLY made a start....  This is just a quarter of one of four stars. You'll understand that I can't possibly finsish this quilt in time before the end of september....  Pitty, but unfortunate. Typical case of force majeure.

2 opmerkingen:

  1. The quilt will be so beautiful! I'm sure she will love it, no matter when it is completed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the colors and the pattern as I am sure she will to!

    BeantwoordenVerwijderen