dinsdag 2 juli 2013

Cats everywhere! // Overal katten!

Dit quiltje heb ik al sinds afgelopen december klaar, maar is toen gelijk naar de tentoonstelling gegaan. Ondertussen heb ik al die quilts weer thuis en kon dit lieffie eindelijk opgehangen worden. Eindelijk heb ik dan een eigen werk prominent aanwezig in huis!! Ook een leuke plek om de kleinere quiltjes af en toe af te wisselen.
This little quilt was finished last december, but it went straight to the exibition than. Now I have all those quilts back home again and this one could finally be placed in a nice spot. Finally I have one of my own creations displayed at a prominent place in our home!! It's also a good spot for alternating with the other small quilts I have. 

Ja, dit is een mooi plekje om af en toe werkjes af te wisselen. Nog wat meer kleintjes maken voor dit plekje gaat tenminste ook sneller dan al die grote dingen. Ik wil binnenkort ook een kleine crazy quiltje maken als herinneringsquiltje van mama Ietje. Maar toch eerst maar eens die quilt voor mijn zusje af zien te krijgen. De afgelopen maand heb ik er helemaal niks aan gedaan en ik weet nu ook zeer zeker dat ik het niet af ga krijgen voor de kleine komt. Daar baal ik enorm van, maar is nu niks meer aan te doen. Ik ga proberen er elke dag even aan te werken, maar samen met alle andere klussen die maar zijn blijven liggen (huis goed schoonmaken, huis van schoonmama opruimen, schilderen hier en schilderen bij mijn zusje...) moet er een hoop ingehaald worden. De hele maand Juni is door mijn handen geglipt zonder dat ik het door had.
Yes, this is a good place to have the little quilts exange eachother. Make some more small quilts for this spot will go a lot faster than those huge things at least. I want to make a small crazy quilt for a memory quilt for my mominlaw. But first I have to get that quilt for my sister finished. The last month I haven't done one stitch on it and now I'm absolutely sure I will not finish in time before the baby comes. I'm very anoyed about that, but there's nothing I can do about it now anymore. I will try to work on it every day, but together with all the other stuff that was ignored ( good cleaning of our home, cleaning up and out my mom-in-law;s home, paining of all sorts over here and painting in my sister's home...) there is a lot of catching up to be done. The whole month of June slipped through my fingers without me noticing.

5 opmerkingen:

  1. Oh my gosh - I LOVE that quilt. So cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep oh als poezeliefhebster vind ik het quiltje schitteren

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is a great place to display your beautiful little quilts.

    The summer is going by so quickly, isn't it? I was just thinking that this morning even before reading your post.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is a perfect place to showcase small quilts. I love the little kitties, they are so sweet. Good luck on the baby quilt, maybe the baby will wait? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, zo kun je elke week wat anders ophangen. Ze zijn allemaal prachtig. En verder kalm aan, dan komt het allemaal terecht.
    Kus Ma

    BeantwoordenVerwijderen