maandag 3 juni 2013

Weer iets klaar!! // Another finish!!!

Vandaag heb ik zomaar weer een quiltje af zeg!! Die wolvenquilt voor mijn homeopate is nu echt af. Zelf vind ik hem best wel geslaagd en ik hoop zó dat zij hem ook mooi vind. Nouja, hoe dan ook, hier zijn de foto's.  Vrijdag ga ik hem geven en ik zal jullie laten weten hoe ze reageerde, goed?!
Today I finished another quilt!!  That wolf quilt I made my homeopath is done. Even I think it turned out really nice and I really hope she will love it too. Well, whatever, here are some pictures.  This friday I will give it and I will tell you how it went, oke?!  

Arie en ik relaxen op de bank // Arie and I relaxing on the couch
Deze week ben ik bij mijn zusje aan het schilderen - en waarschijnlijk daarna ook nog wel - zodat ze alles zo heeft voor de kleine er is. Ik vind het leuk om te schilderen en als we elke dag of om de dag een beetje doen is het zo gedaan. Tussen door ben ik thuis zelf het quiltrek aan het schilderen welke mijn vader voor me gemaakt heeft (zal morgen even een foto maken) en ben ik dan serieus begonnen met de quilt voor mijn zusje. Ik denk niet dat ik hem op tijd af ga krijgen, maar ik ga mijn best doen. Zoals altijd trouwens.....
Voor vanavond op tijd naar bed en nog even lekker lezen. Tot volgende keer!!!
Cees steekt zijn tong uit! // Cees is sticking out his tongue!
This week I'm painting at my sister's - and probably a while longer too - so all will be done by the time her little one will arrive. I love paining and if we do a little bit every day or every other day it will be done in no time at all.  At home in between all the other stuff I'm painting the quilt rack my dad made me (will place a picture tomorrow) and I seriously started on the quilt for my sister. I don't think I will finish it in time, but I will certainly try. Like always.... 
For tonight I will be in bed in time and read a little while before going to sleep.  Till next time!!!

6 opmerkingen:

  1. The wolf quilt is beautiful; I'm sure she'll like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I know she will love the quilt! How sweet of you :)
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely GORGEOUS! My son would love to have that. You are very talented!

    Lorna:)
    http://sewfreshquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen