donderdag 6 juni 2013

To Quilt or Not To Quilt.....


Zoek de kat  //  Search the cat
Lijkt me voor elke quilten geen moeilijke vraag toch??  Nu met dit heerlijke weer valt het me alleen wel moeilijk om aan die tafel te blijven zitten. Deze week ben ik ook erg druk geweest met andere dingen. Schilderen bij mijn zusje bijvoorbeeld, maar ook een hoop geregel om mijn schoonmoeder de hulp te geven die ze nodig heeft. Het is nu wel duidelijk dat het steeds slechter gaat en we zijn dus in het traject gekomen om haar naar een bejaardentehuis te krijgen. Dat valt niet mee. Echt niet. Zelf wil ze graag, maar met al die nieuwe regels tegenwoordig moet je wel heel veel mankeren voor je er recht op hebt.
Morgen naar de homeopate (en dan dus haar die wolvenquilt geven!) en daarna hou ik die dag en de zaterdag voor mezelf. Ik ben weer veel te veel aan het doen, loop mezelf voorbij en merk dat het lichamelijk weer slechter gaat. Eczeem is terug, net als de slaapproblemen en darmklachten. Ik wil meer dan mijn lijf nog aan kan en wordt nu niet meer genoeg tegen gehouden door pijn....
Dus, stap op de plaats en RUST!  Geen straf met dit lekkere weertje hoor.....
Daar is ie!  // There he is!
Seems like an easy question for a quilter, isn't it??  Now we are having wonderful weather, it is a bit of a challange to stay seated behind my worktable though. This week I have been busy with all kinds of other stuff too. Paining at my sisters' for example, but also a lot of organizing and calling around to get my mother in law the help she needs. It is becoming very clear now her health is deteriorating and we entered the road to get her in a retirement home. And that's not easy. AT all.  She really wants to, but with all the different new rules now it's become very difficult to get in to one.
Tomorrow I will see my homeopath (and will give her the wolf quilt!) and the rest of the day and saturday I will keep quiet and for myself. I'm overdoing everything a bit, over exhaust myself and am noticing my phisical condition is worsening again. Regained my eczema, just like my insomnia and intestinal problems. I want to do more than my body can handle and I'm no longer held back by pain any more.
So, step on the spot and REST!  Not really a punishment with this weather.....

3 opmerkingen:

  1. It looks like you need to grab a book and sit in your beautiful garden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I agree with Kristi! Enjoy your beautiful garden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Relaxing a bit (or a lot) is good for everyone! You're lucky the weather is so nice you can do it in the garden!

    BeantwoordenVerwijderen