dinsdag 11 juni 2013

Quilts on a rack // Quilts aan een rek

Volgens mij had ik jullie deze foto's al beloofd, maar is het er  nog niet van gekomen; het quiltrek dat mijn vader voor me heeft gemaakt. Aangezien alle muren in huis redelijk vol hangen, kan ik er nu meerdere per vierkante meter kwijt!! Handig toch?  Bedankt pa!!
I think I promissed you this pictures, but haven't come around to it yet; the quilt rack my dad build me. Since all our walls are full with all kinds of stuff, I now can store more quilts per square feet this way!! Handy, isn't it??  Thanks dad!! 

4 opmerkingen:

  1. I love it! Your dad did a great job--and the quilts are gorgeous, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. visiting from find a friend friday. What an awesome dad and what amazing quilts!! Love the bold colours on the star

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great display idea! Love the bright quilts you make :-)

    BeantwoordenVerwijderen