zondag 9 juni 2013

Happy Birthday MOM ( a day late.... so sorry!!!)

Mam en Pap een paar weken terug //Mom and Dad a few weeks ago.
Gisteren, ja, ik schaam me kapot!, was mijn lieve moesje jarig!!! (We zijn gister wel op visite geweest hoor, dus ik ben het alleen on-line vergeten te vertellen....) Ik verklap haar leeftijd niet, maar ze kan nog door voor een 55-jarige, vind je niet?!
Een dag te laat, maar niet minder gemeend; Van harte gefeliciteerd Mam en dat we dit met ons allen nog maar hééééél lang mogen vieren.
Yesterday, yes, I'm so imbarissed!, was my mom's birthday!!! (We did visit, so I only forgot on-line....)  I won't tell her age, but she can still pass for a 55 year old, don't you think?! 
A day late, but not less sincere; Happy Birthday Mom and I hope we can celibrate it for many, many, years to come. 

4 opmerkingen:

  1. Dankje wel kind ,en het was een hele gezellige dag. Van de vroege morgen tot de late avond.Met leuke cadeautjes.Nog bedankt voor alles.
    Kus Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy birthday to your young mom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A belated Happy B'day to your mother :)
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen