zondag 5 mei 2013

Mystery disclosed // Mysterie onthuld

DIT was dus één van de geheime projecten waar ik mee bezig was en vandaag mag ik het dan eindelijk laten zien hier.  Een quilt welke ik heb gemaakt voor mijn oudste zus Francis van een paard.  Mistral heet hij en het is naar een ontwerp van Toni Whitney. Toen ik hem zag op de quiltshow in Atlanta, vorig jaar november, wist ik dat ik die moest maken voor haar. Gelukkig vind ze hem erg mooi.
THIS was one of the secret projects I was working on and today was the day to show you all. A quilt I made for my big sister Francis of a horse. Mistral is his name and it's after a design by Toni Whitney. When I saw it on the quiltshow in Atlanta, last november, I knew it was the one to make for her. Gladly she likes it very much.





9 opmerkingen:

  1. Het is werkelijk prachtig,en zal erg mooi staan aan de muur bij Francis.
    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful. I can only imagine the amount of time and work you put into making it. I'm sure your sister will treasure and love it for many years to come.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I LOVE IT!! I also want it but I will defer to your sister. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Look at all that detail--wow! It looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing! I love it. What a wonderful gift. Lane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Isn't it absolutely stunning!?! Wow, what a gift!
    I really really LOVE it (understatement) and will cherish it forever. Thanks sis, you're só talented!! Love 'ya ((Hugs))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That is beautiful! It must have taken a lot of work.

    BeantwoordenVerwijderen