woensdag 1 mei 2013

Dag van de arbeid // Day of labor

1 Mei, de dag van de arbeid. Nou, ik heb nog weinig gearbeid vandaag. Stoffen en stofzuigen, maar dat was het dan wel....
Henk is deze week nog elke avond thuis geweest, dus het slapen is wat minder nu voor mij en daardoor is ook de energie ver te zoeken. Maandag heb ik de hele dag verklooid met de auto en gister druk met van alles en nog wat. Vandaag wilde ik de laatste hand leggen aan één van de geheime projecten, zodat hij misschien morgen of dit weekend niet meer geheim hoeft te zijn. Het is alleen al weer 1 uur in de middag en of dat me nu nog gaat lukken is erg de vraag.
May the first, Labor Day (in the Netherlands and Germany). Well, I haven't been at labor at all today. Dusting and vacuuming, but that's about it.....
Henk has been home every night, so not much sleep for me and therefore the energy is hard to find. Monday my whole day was wasted on the car and yesterday I was busy with all kinds of stuff. Today I wanted to finish up one of the secret projects, so maybe it wouldn't have to be secret tomorrow or this weekend. It's already past one in the afternoon though and if I will succeed at that goal is very much the question.
De zon schijnt zo heerlijk dat ook de tuin wel erg lokt. We zijn daar zaterdag wel aan het werk geweest, maar er is nog erg veel te doen. Jammer genoeg spelen mijn heupen en knieën toch wel weer erg op en zullen er toch nog wel wat meer behandelingen van de osteopaat voor nodig zijn om me aan het lopen te houden....  Maarja, dat was ook wel te verwachten. Met één behandeling 20 jaar van klachten wegwerken was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk.
The sun is shining so lovely outside, that the garden is calling me too. We've been busy in there last saturday, but the work is not nearly done yet. Badly enough my hips and knees are protesting again and I guess I need a lot more treatments of the osteopath to keep me walking.... Well, it was expected. With one treatment getting rid of 20 years of pain and problems is of course too good to be true.

Nou, ondertussen bijna een uur later (vanalles tussen door gedaan ook nog) en ik weet nog steeds niet wat ik zal gaan doen. Missschien pak ik wel een boek.  Ik zal het jullie morgen vertellen, goed?
Well, almost an hour has past (did all kinds of things in between) and I still don't know what I will do. Maybe I will get a book. I'll tell you tomorrow, oke?

2 opmerkingen:

  1. I hope you are resting and enjoying the day! There is nothing wrong with doing that. :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, that kitty looks so relaxed!

    BeantwoordenVerwijderen