zaterdag 20 april 2013

Wow.....................

Wat een heerlijke dag vandaag!! De zon schijnt en al is het niet zo warm, het is heerlijk om weer buiten bezig te kunnen. Boompje in de voortuin gesnoeid en blad weggehaald, terwijl Henk de zomerbanden weer onder de auto maakte en later het houtwerk van de gevel schoonmaakte.
Samen in de achtertuin aan het opruimen en dode takken en planten wegsnoeien geweest. We zijn alles bij elkaar drie uurtjes bezig geweest en de helft van de tuin is nog maar af. Maar het mooiste? Mijn knieën doen nauwelijks zeer! Ik voel ze wel, maar in vergelijk met voorheen is het te verwaarlozen. Een zesje misschien tegen hiervoor wel een 9 of 10!! Mijn linker enkel, rechterheup en beide voeten doen wel ontiegelijk pijn, maar daar hoor je me niet over.
Wat ben ik die osteopaat dankbaar jongens....... Dit is haast niet te geloven wat één behandeling al voor me gedaan heeft. Naast alle andere dingen die ook 80% verbeterd zijn is dit het meest verbazingwekkendste en heeft zó veel invloed op ... ja, ALLES!!!
Je leven begint pas na je 40-ste, zeggen 'ze' wel eens? Nou, voor mij klopt dat!!!
What a beautiful day!! The sun is shining and although it's not very warm, it's great to be able to get busy outside again. Tree in the front garden is pruned and all the dead leaves removed and Henk put the summer tires under the car and cleaned all the woodwork on the house. 
Than we went to be back garden and cleaned all the dead leaves out and pruned away all the dead wood and plants. We were busy for about three hours and the work is just done of half of the garden. But the best part? My knees are hurting not nearly as much as usual! I can feel them, but compared to before it's negligible. A six maybe to a fat 9 or 10 before!! My left ankle, right hip and both my feet are hurting like crazy, but you won't hear me complain.
Oh boy, I am so greatfull to that osteopath..... This is almost incomprehensible what one treatment did for me already. Next to all the other things that have improved for 80%, this is the most astonishing of all and it has so much influence on ...... well, EVERYthing!!!
Life starts at fourty, 'they' say?  Well, for me it's true!!!


4 opmerkingen:

  1. So happy to hear you are feeling better! And the garden looks lovely! I would be so happy to sit and stitch there!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am glad you are feeling better and able to enjoy some sunshiney weather!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je er zo veel baat bij hebt,en zomaar in je tuin kunt werken.
    Het ziet er al erg netjes uit hoor.
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'd forgotten all about having tires for winter and tires for summer. Haven't done that in a whole long time. No snow here for snow tires.

    BeantwoordenVerwijderen