woensdag 17 april 2013

Well..... //Tja....

Er terdege van bewust dat ik al sinds zondag niks meer gepost heb hier, kan ik niet anders melden dat ik nog steeds niks te melden heb. De twee geheime projecten zijn ondertussen uitgedraaid op drie geheime projecten en ik ben er hartstikke druk meer hoor, maar kan niks laten zien!!
Oh, nog wel een klein nieuwtje dan?  De knoop is door en ik ga dus toch twee workshopjes geven in die lieve bloemetjes maken bij de quiltshop in Epe. Een agenda voor de workshops wordt nog aan gewerkt, dus ik weet nog niet wanneer en hoeveel belangstelling er uberhaubt is, dus dat hoor je nog wel.
Very aware that I haven't posted here since sunday, I can only tell you that I don't have anything to tell. The two secret projects has turned in to three secret projects by now and I'm very busy with them, but I can't show you any of it!!
Oh, a little news than? I decided and I am going to give two workshops in making those sweet little flowers at the quiltshop in Epe. The schedule for all the workshops will have to be made yet, so I don't know when and if there's any interest for it, so I'll get back on that later.

De redenen die ik voorheen gaf om het niet te doen zijn ondertussen een stuk minder drukkend; de homeopathie en osteopathie slaan nu zo goed aan dat ik me de laatste tijd steeds beter ga voelen. Meer energie, minder pijn en sinds maandag zelfs minder pijn in mijn knie! Ik weet eerlijk niet hoe die beste man het doet, maar feit is dat na één behandeling aan mijn flut-knie nu al meer kan dan ik in twintig jaar heb gekund!!! Werkelijk, als je het niet voor jezelf ziet, kan ik me voorstellen dat je het niet gelooft. Ik moet nog even zien of het resultaat blijvend is en of het nog verbeterd na de volgende behandeling, maar laat ik het zo zeggen; vorig weekend dacht ik nog aan een aanvraag voor een kunst-knie en nu niet meer.......
De zogenaamde "alternatieve" geneeswijzen hebben in de afgelopen anderhalf jaar al meer voor me gedaan dan alle "reguliere" geneeswijzes in veertig jaar hebben gedaan. Of beter gezegd; niet hebben gedaan voor me.....
The reason I gave before for nót doing the workshops has goten a bit less pressing; the homeopathic and osteopathic treatments I got and am getting is paying off finally. I'm feeling so much better, have more energy and less pain and - since last monday - even less pain in my bum knee!! I really don't know how this awsome guy is doing what he does, but the fact is that after only one treatment to my knee I already can do more than I could the last twenty years!!! Really, if you don't see it for yourselfs, I understand it's hard to believe. I will have to wait if the result will last and if it will improve more with more treatments, but I'll explane by saying this; last weekend we talked about me applying for an arteficial knee and now I don't want to anymore.......
The so called "alternative" medicines done more for me in the last eighteen months than all the 'regular' medicines did for me the last fourty years! Or rather; didn't do.....

5 opmerkingen:

  1. Wow--that's great! I'm glad you are feeling so much better.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow--that's great! I'm glad you are feeling so much better.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am so glad he is helping you to feel better!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So glad you are feeling better! I need a quick cure for dealing with the awful pollen we are having. I've sneezed and coughed so much the past 3 days :(
    Take care and hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'Complementaire' geneeskunde noemen ze dat. Niks Complementair... Primair! Zo geweldig weer en zó blij dat je de stap naar 't 'alternatieve' genomen hebt.
    't Leven begint bij 40... voor jou in ieder geval! :D

    BeantwoordenVerwijderen