dinsdag 23 april 2013

International Book Day

** This could be me, if it wasn't for the skinny legs.... 
Dit had ik kunnen zijn, afgezien van de slanke beetjes....**
** Love to exercise my mind!!! Body not so much....**
Had je het al door??? Ik HOU van boeken. Heel Veel Boeken!!! Mijn droom is ooit een huis hebben met mijn eigen bibliotheek(je)...  Oh, wat zou ik daar heerlijke uren doorbrengen.....
Ik ga ook nooit alleen naar bed; ik heb altijd een boek bij me. Ik kan niet slapen voor ik even gelezen heb. Nog lekkerder; vroeg naar bed, wijntje en knabbeltje mee en uren lang lezen, tot ik mijn ogen niet meer open kan houden.... Héérlijk....
Ik ben nu bezig in het derde deel van de Reiziger serie van Diana Gabaldon. Gewoon in één woord een geweldige serie. Ik heb hem heel, echt HEEl vaak gelezen. Ik denk wel sinds ik ze heb elk jaar een keer de hele serie. En wanneer er een nieuw deel uit gaat komen - november dit jaar weer!!!- dan lees ik ze nog eens allemaal achter elkaar om er weer helemaal 'in' te zitten.
Dus, ik ga ophouden, het wordt weer tijd om naar bed te gaan.....
Did you figure it out yet??? I LOVE books. Lots Of Books!!! My dream is one day owning a house with my own library... Oh, how many wonderful hours would I spend there....
I am never going to bed alone; I always have a book with me. I can't sleep before I read just a bit. Even better; goin to bed early, glas of wine and something to nibble and reading for hours on end, untill I just can't keep my eyes open any more.... Lovely...
I'm now in the middle of the third book of the Voyager series of Diana Gabaldon. Just magnificent serie and I have read it many, many times. I think, since I have them, every year at least once the whole series. And, when a new part is coming out - november this year again!!! - I will read the whole serie just before that, so I'm completly 'in' the story again.
So, going to quit now, it's time to go to bed......

3 opmerkingen:

  1. Oh how exciting! I didn't know the next book was coming in October. I am going to go back and do some re-reading as well. I love that series and am so excited that the next book is so soon! We have yet ANOTHER thing is common, this is getting spooky! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have not read that series...will have to check it out. Enjoy your reading!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love to read before going to bed too! Reading relaxes me and I tend to sleep better after I read.
    Hugs,
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen