maandag 8 april 2013

How to proceed now.... // Hoe moet ik nu verder.......

...... nu ik met niet één, maar twéé 'geheime' projecten bezig ben en ik jullie niks kan laten zien?!
Gister zijn Henk en ik naar Rijswijk geweest, waar de jaarlijkse Patchwork en Quiltdagen waren. Voor het eerst in drie jaar en deze keer ook op een zondag daar weer geweest. Dat was een goede keus, want het was veel rustiger dan op een zaterdag. Dus, veel meer tijd en ruimte om alles goed te bekijken. Ik had een duidelijke boodschappenlijst, dus gingen we heel gericht over de beurs heen. Ik heb een paar mooie stoffen voor een leuk prijsje kunnen scooren, maar nu kan ik jullie daar niks van laten zien! Dat is wel effe lullig he?!
........ when I'm working on not just one, but two 'secret' projects now and I can't show you anything?!
Yesterday Henk and I went to Rijswijk, to the yearly Patchwork and Quiltdays there. For the first time in three years and this time on a sunday. That was a good choice, for it was much more quite than on a saturday. So, lots of time and room to look at every booth. I had a clear shoppinglist with me, so we were very focused going over the market. I scoored a few great fabrics for a nice price, but now I can't show you anything! That's a bit annoying, isn't it?!
Jacqueline de Jong was er ook en we hebben even gezellig bij gekletst. Het is zo'n gezellig mens om mee te praten, dat we er wel een half uur gestaan hebben. Een kennis die ik op een workshop van Jacqueline heb leren kennen, Astrid, was er ook en ook met haar weer even gezellig gekletst. We hebben ons allebei al opgegeven voor een andere masterclass van Jacqueline, dus dan kunnen we weer verder beppen.
Mijn hoogtepuntje deze dag; ik werd zomaar herkend door Gert als 'die blogger van de bloemetjes'!!  Henk en ik vonden dat allebei zo ontzettend leuk! Dankjewel Gert, je hebt mijn dag gemaakt gister.
Jacqueline de Jong was also there and we had a lovely chat. She is such a nice person, that we talked to her for almost half an hour. Another acquaintance I got to know at a workshop of Jacqueline, Astrid, was also there and we chatted for a while too. We both already signed up for a masterclass with Jacqueline, so soon we will be able to catch up even more. 
My highlight this day; I was recognized by Gert  as 'the blogger from those little flowers' !! Henk and I both were pleasantly suprised about that! Thank you, Gert, you made my day yesterday.

3 opmerkingen:

  1. Kun je niet gewoon bloggen over de quilt maar dan de foto´s weglaten? Dan zet je de foto's op je andere site en zet je een linkje in de tekst er naar toe zodat je lezers alles kunnen volgen en ik kan lezen maar niks zie?! Of zal ik gewoon tot september maar niet meer hier komen lezen? Lastig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What fun to get recognized! Can't wait to see the secret projects. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, Bianca wordt BN-er! :D Leuk joh, zo te horen hebben jullie een lekker dagje gehad op de beurs. Goedzo!
    En Geheime Projecten...? Wil er niet aan denken, word ik veel te nieuwsgierig van.

    BeantwoordenVerwijderen