maandag 4 maart 2013

Unusual monday // Ongewone maandag

Finished another puzzle too
Ook nog een puzzel afgekregen
Voor een maandag ben ik echt belachelijk actief geweest. Normaal is het voor mij een soort 'bijkomdag' van het weekend, waarin ik vaak meer doe dan ik energie heb en minder slaap door mijn snurkende echtvriend. Dit weekend viel het erg mee, lekker in huis gebleven en gewoon 'aangekeuteld'....
Dat vanmorgen het zonnetje me al vroeg uit mijn bed verleidde en de hele dag zijn best is blijven doen heeft daar vast mee te maken. Ik ben nog niet buiten geweest, maar de berichten zijn dus danig opgewekt **16 graden wel en uit de wind voelt het nog veel warmer** dat ik voor morgen een vitamine D -badje heb ingepland.
Spring is coming!! // De lente komt eraan!!
For a monday I have been rediculously busy today. Normally the monday for me is to recuperate from the weekend, in which I often do more than I have energy for and sleep less due to my snoring spous. This weekend was rather relaxed, stayed home and just kept it easy going....
The fact that the sun seduced me to get out of bed early and gave his best all day long is probably the main reason for all of this. I haven't been outside yet, but the forecast is so cheerful **61 degrees at least and out of the wind it feels much warmer** that I planned a vitamine D-bathing for tomorrow.
Wat heb ik vandaag gedaan??? Eerst natuurlijk mijn vast routine van bakken schoonmaken en stofzuigen met wat extra werk van de openhaard erbij dit keer. Na het ontbijt ben ik aan mijn werktafel gaan zitten en heb getekend, geknipt, gespeld, genaaid, nog meer geknipt, omgedraaid en gestreken. Allemaal rondjes van diverse tinten roze wel te verstaan; de volgende bloemenquilt.
Voor vandaag hebben mijn vingers genoeg gehad, maar het daadwerkelijk vouwen en naaien van de bloemetjes is nu net een mooi klusje om morgen in de tuin - in het zonnetje - te gaan doen, of niet?!
What did I do today??? First of course my daily chores of cleaning the litterboxes and vaccuming with some extra work at the fireplace today. After breakfast I seated myself at my worktable and I drew, cut, pinned, sew, cut some more, turned over and ironed. All circles is different shades of pink that is; the next flower quilt.
For today my fingers had enough, but the actual folding and making of the flowers is just that kind of job to do sitting in the garden - in the sunshine - tomorrow, don't you think?! 
The idea is forming and I have the sequins ready....

Het idee begint zich te vormen en de pailletjes liggen klaar....

2 opmerkingen:

  1. There is definitely something therapeutic about being outside in the sunshine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 61 degrees?!! Lucky you! Enjoy the sunshine.

    BeantwoordenVerwijderen