donderdag 21 maart 2013

That kind of day // Weer zo'n dag

Dat krijg je ervan als je weer veel te veel doet en te weinig slaapt.... Rubberen benen en een hoofd in de mist. Ik was echt van plan ook helemaal niks te doen vandaag, maar ook dát is me niet eens gelukt. Na een hele lange slome ochtend, met de katjes om me heen en meerder bakken koffie om wakker te worden, wilde ik toch nog wel even iets doen. Ik wilde maar niet met het blauwe bloemenquiltje aan de gang gaan, want als ik moe ben  lukt quilten vaak niet zo goed. Een begin met het kleine stoeltje maken misschien?!
That what you get from overworking yourself and having not enough sleep.... Legs of rubber and a bad brainfog. I really was planning on doing nothing today, but even that plan was not succesfull. After a very lazy morning, with all my furry babies surrounding me and multiple mugs of coffee to wake up a bit, I really wanted to do something. I didn't want to start on quilting the blue flowerquilt, because when I'm tired like this my quilting normally isn't very good. Maybe making a beginning with the little chair than?!
 Klaar om gequilt te worden // Ready to be quilted 
Ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit of ik het stoeltje nu zelf houd of niet. Mijn moeder opperde al dat het stoeltje goed in ons huis past qua stijl en dat ons vriendinnetje dan een eigen stoel heeft hier en de jongens er ook van kunnen genieten..... Eerst maar es kaal maken, dan heb ik nog wat tijd om te denken. Ik laat het maar aan Henk over denk ik.....
I'm actually not quite sure what I shall do with the litlle chair, keep it or not. My mom commented that the chair fits well in our interior and our little girlfriend will have her own chair in our home and our boys can enjoy it also....  First I'll strip it, that way buying myself some time to think about it. I guess I will leave it up to Henk to decide.....
Zo'n stoeltje strippen is best nog zwaar werk trouwens! Heb ik dus wel onderschat en ben nu nóg blijer dat ik die tweede burostoel heb gekocht zodat ik meer tijd kan nemen voor die grote stoel. Vooral omdat ik niet zo sterk in mijn handen ben, kostte heb me meer tijd dan ik dacht en die nietjes krijg ik er niet eens uit....  Even wat anders op verzinnen.
<= nieuwe siernagels
Stripping down a chair is quite hard work actually! I did under-estimate that and now I'm even more happy buying that second desk chair so I can take more time re-upholstering the big one. Especially because I'm not very strong in my hands it took far more time than I thought and the staples are impossible to get out.... Have to figure out how to do that.
<= new rivets

Zo, en nu ga ik me omkleden en opmaken, want ik ga met mijn zussen naar "The Crucifixion", welke wordt opgevoerd door het koor waar onze moeder in zingt. Is al weer een paar jaar geleden dat ik het gezien/gehoord heb, dus werd tijd. Ik zal es kijken of ik een foto kan maken. Misschien wel leuk voor de amerikaanse lezers om te zien hoe klein een doorsnee Nederlandse kerk is...
So, now I'll change cloths and do my make up, because I will go with my sister to "The Crucifixion", which will be performed by the choir in which my mother sings. It's been a couple of years since I've seen/heared it, so it's time again. I'll see if I can take a picture. Maybe nice for the American readers so they can see how small an average Dutch church is.....

1 opmerking:

  1. Now, now, I have been to Holland and your churches are not small!!! LOL Can't wait until you show us the chair all done. It will be wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen